Gå til innhold

Er så varm!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som sliter med det??? Jeg er til vanlig en veldig frossen person, men jeg er så ekstremt varm hele tida... Skikkelig slitsomt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også blitt kjempevarm! andre sier de fryser når de ser på meg,fordi jeg har på meg så lite klær om dagen!

Skrevet

Samme her!!!

Sambo fortviler over at ytter + terrassedør står åpen til vi legger oss! Han har tryglet i flere uker om at vi skal sette på varmekablene, men gjør vi det, må jeg nok flytte ut i telt i hagen..

Skrevet

jeg er enten eller... Først fryser jeg sånn at jeg pakker på meg fleece-joggedress, så slår varmen over meg, og jeg kjenner at jeg får panikk inne i den altfor varme joggedressen...

Slik holder jeg på nesten hve kveld... Litt slitsomt ja...

Skrevet

Jeg er også kjempe varm!!!!! sååå slitsomt, svettetoktene tar meg skikelig, spes på jobb- føler meg kjempelekker ;-)

Skrevet

Svettn sila i fra i to tia tel i sju tia... resten av tia e æ gjerne under et pledd eller godt på kledd...

Skrevet

Spesielt på bena!! Ikke moro med over 20 grader nå som det nesten er oktober.. men men... :-)

Skrevet

Jeg også. Pleier å løpe rundt med strømpebukser fra september til mai, men nå har jeg begynt å bare gå med T-skjorter (og evt. tynn jakke) for jeg svetter så fælt i genser at jeg ser ut som en bryggesjauer når jeg er ute... Ikke veldig delikat, nei.

Skrevet

sier bare dette jeg : DRYPP DRYPP DRYPP .SILE SILE OPS ER DEN DERRE DAMMEN LAGET AV MEG ???? HIHIHI

Skrevet

Uff ja føler svetten har rent i mndsvis nå!!

Lei!! Vil ha vinter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...