Gå til innhold

Biola...:)

2barns mamma i juli-08??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil komme et med megabra tips til dere som har litt plager med treg og oppblåst mage etc...

Jeg er ikke SÅÅÅ glad i youghurtdrikk, så når Biola kom med en nyhet som lignet på vanlig appelsinjuice jublet jeg :)

Den ser ut som appelsinjuice og har en appelsin- og mangosmak!

MÅ DRIKKES KALD! :)

Og skal si deg det funker... går på do så og si daglig nå, i motsetning til tidligere som var kanskje 1-2 ganger i uka....

ANBEFALES!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset! Er en heavy forbruker av Biola om dagen, så det kan jo være greit med litt variasjon utover å veksle mellom bringebær- og blåbærsmak. Blir egentlig kvalm av all annen drikke enn vann

og -merkelig nok- Biola, men jeg tror jeg skal gi denne et forsøk :-)

Skrevet

vann er like bra og d er tilogmed gratis.. når man er hard i magen så tyder det på lite drikke og det skal man jo ha mye av i sv.skapet..

Skrevet

Takk for tipset.... jeg skal sjekke denne ja,,,,, Nå får jeg bare gått på do en gang i uka og da blir det skikkelig trege greier. Har gått på laktulose men det hjelper tydeligvis ikke nok... Skal stikke på butikken og kjøpe den biola greia i dag jeg..

Skrevet

Helt enig. Er avhenig av Biola jeg også nå....................

Skrevet

Hei

Ville bare si at den jeg fant i butikken i dag var med eple/pære smak så da finnes det to varianter og det er jo bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...