Gå til innhold

for tidelg å teste??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det for tidleg å teste neste fredag når jeg har EL rundt disse dager?? får veninne besøk i helgen, og det skal bli vanskleg å sno seg unna rødvinen, he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, hold deg til litt mindre rødvin ;)

er jo det eneste man kan drikke når man er gravid :P

Vet ikke jeg,

men man skal jo på de raskeste testene vente 4-5 dager.

Redd det bare er bortkastede penger

Skrevet

Om du har el i disse dager så skader det jo ikke å drikke litt.For ved el er man jo ikke gravid ennå.

Men må rette litt på lioevr; regelen er jo ikke alkohol under hele sv.skapet...

Som du sikkert skjønner så er jeg totalmotstander av alkohol under svangerskapet, for man skal ikke "tvinge" på andre noe.. Og da igjen at jeg også er motstander av røyk.. hehe

Skrevet

Jeg vet jo atd et er regelen da,

men før man i det hele tatt er gravid, så kan det jo ikke vere ille å ta seg et par glass?

Skrevet

nei, tør ikke smake noe alkohol så lenge jeg ikke er sikker.

orker ikke å gå å tenke på det i 9 mnd, hvis det skulle vise seg at jeg er så heldig at jeg er gravid. får koke ihop en god unnskyldning....

Skrevet

Nei sånn å forstå. Jeg misforstod deg da ja.. :) Nei før man er gravid er det ingen fare!

Skrevet

Skjønner deg godt.

Ustabil mage er jo alltid en veldig grei unnskyldning. hehe

Men vedder på at du forteller henne hva du tenker på alikevel

Skrevet

Barnet får jo ikke næring fra deg før morkaken er dannet, den dannes ca en mnd etter befruktning. Til det får barnet næring fra eggsekken, også kalt det gule legemet. Dermed påvirker ikke alkoholen barnet før det.

Skrevet

Det var gode nyheter LilleSpire07 :)

Da trenger man ikke være så innmari bekymret for at man kanskje inntar alkohol før man vet at man er gravid :)

*skrive opp i boka*

he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...