Gå til innhold

PINLIG... EKKEL LUKT AV FIS..... IKKE LE

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER DET NOEN ANDRE SOM PLAGES AV EKLE FISER? DET HAR BLITT SÅ MYE I DET SISTE, TÅLER MEG IKKE SELV ENGANG, OG GÅR RUNDT OG FISER HELE DAGEN HEHEHEE... HVA KAN DET KOMME AV??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg hund, så har du noen å skylde på...

Skrevet

Det er helt normalt. Tenk på hvordan tarmsystemet ditt lider, alt blir dyttet vekk og komprimert av babyen!

Jeg leste ett sted om en oppfinnelse der fjertomaner kunne spise tabletter slik at fisen luktet rosmarin! En idé for ikke å bli ufrivillig eremitt? Hihihi!

Ta det med et smil, det varer ikke lenge. Etterpå er det lukta av bleien til babyen du må holde ut med!

Skrevet

stemmer for hund! :) eller trøst deg med at det er helt NORMALT. :)

Skrevet

Mannen min bare ler av meg, og ber meg lufte stuen når han kommer hjem fra jobb, og sier, stakkars baby, vi som er her ute orker ikke lukten tenk på den inne... Jeg må bare le litt, men jeg er nok blitt verre enn både hund og mann..... hehehe

Skrevet

Forrige helg (jeg ukependler) hadde jeg litt problemer med illeluktende avgasser bakfra. Men natt til søndag tok han tydeligvis hevn. Jeg var litt småvåken (alltid tissetrengt for tida), og skulle bare sno meg litt tettere inntil gubben, da han fyrte av en skikkelig dyneblafrer rett på meg.... og herregud som den lukta!!! Jeg spurte om det var en hevn, hvorpå han mumla "der fikk du den!"... dagen etter spurte jeg om det ikke var litt vel ondsinnet, men det viste seg at hele opptrinnet hadde skjedd i søvne, han huska ingenting av det... jeg kunne ikke la være å le :) Det VAR jo en rettmessig hevn - uansett om den var ubevisst utført...

Skrevet

Hahaha, ka-ping, jeg ler så tårene triller!

Jeg foreslo for mannen min at vi kunne holde scoringstavle. Har ei lita tavle på kjøkkenet og oppføringene er begynt! Vi er ikke blitt enige om premien enda.

Skrevet

Hehe, må le :-) Kjenner meg litt igjen her gitt. Ikke nok med at alt jeg "produserer" av lette eller tunge gasser for tiden stinker skikkelig...ja, drit, men jeg synes også at det lille min kjære samboer produserer lukter verre enn normalt. Her en natt var det så ille at jeg faktisk våknet av at det luktet grsuomt i rommet. Jeg ble lettere panisk og trodde det brant eller noe..Mest "svidde" lukten jeg har kjent på lenge!Men jaggu var det ikke min kjære som stod bak stanken gitt...hehe...

Så jeg trøster meg med at for mitt vedkommende så er han faktisk like "ille" som meg mht stank - Jeg mener; når en lukt er sterk nok til å VEKKE deg, da er den heavy.

Skrevet

Dette ble det latterkrampe av,må bare fortelle mannen min at det er flere som stinker! Og at det ikke er jeg som er helt unormal... Skal begynne med scoringen i morgen, jeg vinner nok..

Men er det noen som har spurt seg hva det kommer av? Går det an å lukte så jævlig? heheheheh

Skrevet

... og jeg sa nettopp til min mann: JEg tror det må være den onde ånden "Helgedreperen" For jeg fiser jo som en gal hver fredag!!!

For jeg går også her å fiser, det er så påtakelig at vi har begynet å lage noen festlige sanger om det på melodier fra barnesagner.... ja vel riktig så moro er det jo ikke, skulle gjerne vært det foruten. For det følger en litt lealaus magefølelse med! Litt sånn syrlig kroppsstemning!

Noen som har noen råd? Åssen ungå det, åssen få det overstått????

Skrevet

Herregud, jeg ler så latteren går over i gråtetokter!! (DET er heavy latter, det..)..

Følte meg så INNMARI truffet av tittelen på tråden, at jeg måtte inn og lese.. Og nå føler jeg meg virkelig lettet!! Det ER faktisk ikke bare jeg som er ille for tida!! Puuhh...

Herregud, det er faktisk tider hvor jeg må LØPE fra åstedet (gjør ikke jeg det, gjør han det...), i håp om å slippe unna.. Men nei!! Den hersens fisen forfølger meg overalt!! OVERALT!! Hva ER dette for no'?!

Og jeg har SKIKKELIG dårlig samvittighet for at jeg har klaga på sambo'n tidligere.. Føler liksom ikke at jeg har like stor rett til det, lenger med mine, til tider, ukontrollerte flatusavganger... Stakkar'n gruer seg jo nesten til å dele seng med meg om natta.. Såvidt jeg får lov til å krype under dyna hans i våken tilstand enkelte kvelder.. OG det er dårlig deal, for JEG TRENGER KOS!!!

men-men.. Trøster meg med at det går over da..

I mellomtida har min kjære lagt ned veto mot min druespising, da han er hellig overbevist om at jeg fiser ekstra mye pga druene..

Fiser...????????????? JEG??????????????!!!!!????????? :-p

Skrevet

Litt ekstra ille her i huset, siden den gravide har fått kick på kål... surkål, roenkål, kålrot osv.... hehe...

Skrevet

Oioioi, kålormer med allerede duftproblemer er dårlig nytt, ka-ping :-)

Jeg har ikke merket problemet selv ennå, men jeg har jo mye luft i magen, så det kan vel fort skje.. Hittil er det kontrollerte utslipp i egnet doskål. Puh! *krysser fingre*

Skrevet

så du er HELT sikker på at gubben ikke vrir seg i angst om natta når du fiser, men av høflighetshensyn unngår å kommentere det på dagtid?

Skrevet

Hihi, selvfølgelig er jeg sikker på det! Det kan da ikke være noen tvil.. Neida, det er jeg ikke, men han pleier da ikke ha noe som helst problem med å si ifra om det er noe.. Heller en gang for mye, enn en gang for lite ;-)

Så - til jeg hører noe, er jeg lykkelig uvitende!

Skrevet

Haha...Ler meg skakk her jeg og...Kan jo føye til at i begynnelsen av svangerskapet, da jeg var på mitt mest sutrete, grinete og hormonelle, begynte jeg å gråte en gang fordi jeg syntes så synd på meg selv pga at sambo prompa og det luktet så fælt....Herregud :-)

Men som Lirum over her spør: Hva kommer det av???? Kan jo ikke bare være våre sensitive gravide-neser....Andre synes jo det lukter skikkelig ille og!

Skrevet

Uff, tårene triller her.. Noe så morsomt. Har det på akkurat samme måten og har gått rundt i noen dager og tenkt at dette kan ikke være normalt. Men det er vist det. Stakkars samboer sier jeg. Luften må jo faktisk ut:)

Skrevet

Vet ikke hva det kommer av,men du er ikke alene...

Jeg blir med i "klubben..."..

Skrevet

Hehe, ler meg skakk ihjel. Godt med en real latterkule. Er medlemm i denne klubben ja, jager stadig min samboer og hund ut av rommet hvor luften slippes. Kan jo ikke holde den igjen.

Skrevet

Fortalte mannen min at vi var ca 20 andre som hadde svart på dette innlegget,og han holdt på å le seg ihjel... Han sa at han ville invitere oss alle på middag, sånn at vi senere kunne prøve å sprenge en del av hagen der han vil bygge ut!! Verdt å prøve hva??

Skrevet

he he.. ler så tårene triller. Jeg har lagt skylden på mannen hver natt... helt til jeg mått opp for å tisse og løftet dyna mi. Holdt på å svime av...klarte ikke å gå tilbake til soverommet og la meg på sofaen. DET var ille!!

Skrevet

Hihihihi.. Moro å se at så mange slenger seg med her... ;-p

Jeg bruker dette som unnskyldning, jeg;

"man KAN ikke holde på noe man ikke har i hendene..."

hihihihi.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...