Gå til innhold

hissige hormoner jenter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår at folk kan irritere seg over bagateller, og at man sier ifra om det er noe som man synes er urimelig. Men nå i det siste synes jeg det er mye her inne som begynner å bli negativt.

Vi har denne siden for å glede oss over den tilstanden vi er i, for å dele bekymringer, og å utveksle erfaringer og faktisk backe hverandre tiden fremover. Dette er noe hvertfall jeg setter pris på, nettopp fordi ikke alle i min hverdag gidder å høre alt gnålet mitt om graviditet hele tiden.

Så kan vi ikke passe på hverandre, hjelpe hverandre og støtte hverandre i tiden vi har i vente, istedenfor å henge oss opp i bagateller!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er det spesielt du reagerer på? Må innrømme at jeg syns stemningen her på 2.tri generelt er ganske fin jeg :) Masse gode tips og råd, kanskje mer velmenende enn 100% riktige, men altså god stemning :)

Skrevet

Kan blandt annet henvise til

Skrevet

Det jeg syns er bra med et slikt forum, er at vi selv kan velge å lese og å svare på de innleggene vi vil! Så de gangene jeg ser en diskusjon som jeg syns er usaklig eller uinteressant, så gidder jeg rett å slett ikke å legge inn et innlegg...

Må si jeg har lært mye av sidene her, fått svar på mange spørsmål som jeg ikke visste jeg hadde en gang. Så sånn sett har iallefall BIM vært til god hjelp og mye gøy for meg, selv om det noen ganger er innlegg her som jeg syns er usaklige.

Men så er jo også hormoner en stor del av svangerskapet...??

Ha en flott dag!

Skrevet

?

Synes også stemningen her på 2. tri er usedvanlig OK, beklager hvis jeg har såret noen uten å tenke meg om?

Skrevet

Det ble helt FEIL. trykket på feil knapp. Kan henvise til blandt annet diskusjon om alder gjenomsnittsalder litt lenger ned på siden, og andre ting tidligere. Ja sant skal sies, ellers er det MEGET bra her inne!

Skrevet

Trodde man var ferdige med aldersdiskusjonen? Huff, at folk gidder å la seg provosere... Men man kan vel ikke _bare_ krangle med gubbenheller, selv om man er gravid:)

Skrevet

Nei, man er visst ikke ferdig med det. Vi er faktisk fruktbare MEGET TIDLIG, naturens lov... sånn er det bare. resten er opp til hver enkelt, burde ikke være et tema. Hvorfor krangle med noen? Hissige? Javel, går over.

Skrevet

Har du såret noen??? jaja, dem om det. Har ikke lagt merke til....

Skrevet

Nei, prøver å holde en hyggelig tone, jeg, men er såpass aktiv her inne at jeg kjente meg truffet et øyeblikk:)

Skrevet

Du sårer da ingen, kjære svamp!

Skrevet

Takk, snuppa - i alle fall ikke med vilje? Ubetenksom kan jeg nok være...

Skrevet

Nei, herregud. tenk ikke på det! Er ikke reint uskyldig selv jeg altså., har nok endel svin på skogen selv og er langt ifra uskyldig er jeg redd.. Er jo lov å ha meninger om ting, men enkelte ganger har det liksom vært lange diskusjoner om uvesentlige ting, bla da om alder..:) NEI DU, kjenn deg ikke truffet.:)

Skrevet

hmmmmm. her ble det mye smør på flesk:) he he:) .........(teksten over)

Skrevet

Hey, vi liker plenismer! Og å si pene ting til hverandre. Vi er egentlig et "mutual admiration society", ikke et gravid-forum i det hele tatt:)

Skrevet

HÆ... Dette var ikke ord i mitt vokabular... he he, skjønte ingen ting jeg atså... hm. nå følte jeg meg dum:)

Skrevet

Hey, beklager - er to-språklig i hverdagen, litt lett for at det smitter over. Hva med "forum for gjensidig beundring"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...