Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Del Skrevet 22. september 2006 heregud for en sjef jeg har, jeg er i uke 11 og veldig trøtt og slapp og kvalm, er sykemeldt til 10 okt. i dag når jeg kom med forlenga sykemelding ble hun sur... hun tåler ikke at vi ansatte er syke,skal være friske..... blir så irritert jeg... flere som har det slik????? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6410167-sjefen-sur-pga-e-kom-med-sykemeld/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovehearts Skrevet 28. september 2006 #2 Del Skrevet 28. september 2006 ja det skal være sikkert...... jeg har ikke ordentlig kontrakt engang, så jeg tørr ikke være borte en dag en gang, fordi keg er redd jeg ikke skal få noen vakter etterpå.... jobber fulltid, og har masse regninger og betale. håper på å holde ut lenge nok på jobben til at jeg får fødselspengene..... skipt at de skal bli så sur pga. sykemeld. det er liksom ikke noe du gjør med vilje, det er rett og slett dårlig gjort Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6410167-sjefen-sur-pga-e-kom-med-sykemeld/#findComment-6489646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
123C Skrevet 5. oktober 2006 #3 Del Skrevet 5. oktober 2006 Føler det på samme måte jeg også. Har forlengt sykemeldinga mi en gang og kommer til å få en til når jeg skal til legen på fredag. Ikke populært! De ringer meg jevnlig for å høre hvordan det går de kom også på besøk da jeg var innlagt, koselig synes jeg. Helt til de avslutter med samtalen med, "tror du at du snart kommer deg tilbake på jobb? Situasjonen er helt uholdbar for oss slik den er nå." Direktøren i firmaet har til å med sagt at han vil ansette en ny til min stilling. Jeg er nå i 12 uke, har vært sykemeldt i 6 uker og får nok en uke eller to til. Tidligere var jeg så dårlig at jeg ikke gadd å bry meg, men nå når jeg har kommet meg på beina begynner samvittigheten og gnage meg. Faen å. Det er ikke mitt problem, men hvorfor føler jeg det slik?? Jeg er aldri syk ellers. Ikke en gang 2 åringen vår blir syk. Så det er så kjipt og måtte forsvare sykemeldinga si. De har jo selv sett hvordan jeg er. Bleik og avmagret og null gnist. Nei, nå kjenner jeg at jeg blir irritert igjen. Får ikke sove nå, og tenkte å ta en tur på nett for å vente på trettheten, men den er laaaaangt unna nå. Tror jeg må avslutte og lese en bok istedet. God natt=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6410167-sjefen-sur-pga-e-kom-med-sykemeld/#findComment-6563449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tika Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Skriver under på denne tråden! Sjefen min blir kjempesur for at jeg er sykemeld og grunnen til at jeg ble det nå er jo sjefen! Det har ver for få ansatte hos meg nærmere 3mnd og det betyr mye ekstra arbeid og overtid for de som er igjen, men jeg orker ikke mer en 100% stilling, det er hart nok i seg selv. men jeg blir på lagt ekstra arbeid hele tiden. Vanlige uker ut en ekstra dag kan jeg ikke telle på 1 hånd en gang de siste 3mnd. 6dagers uker er for mye!! og ikke har hun klart å gi meg riktig lønn heller.. hva er vitsen da? måtte rett og slett gå til legen å be henne sykemelde meg en uke så jeg fikk slappet av og hentet meg inn. Kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å jobbe til termin når det er sånn og det er jo dumt for jobben, for jeg er så heldig at jeg gennerelt er veldig frisk og fin, uten noen svangerskaps komplikasjoner, så jeg kunne sikkert jobbet veldig tett opp til permisjon hvis ting ble lagt litt til rette. Å de ikke slet meg ut allerede nå. Det hadde jo både jobb og jeg tjent på Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6410167-sjefen-sur-pga-e-kom-med-sykemeld/#findComment-6583345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå