Gå til innhold

Merkelig, får så sykt øket produksjon av en tur på byen.....!

Anbefalte innlegg

Var på konsert i går og hadde meg 4 øl. Kom hjem og pumpet meg kl 02 og 07. Begge gangene fikk jeg ut 260ml, mot vanligvis 80-160ml (barnet er 4 mnd). Får skikkelig brystspreng også. Det gjør jeg ikke på 5 timer uten å ha vært på byen. Er ikke det veldig rart?

Fortsetter under...

Sånn er det hos meg og! Har ikke noen særlig tro på at øl øker produksjonen, men kan tenke meg at du savner babyen litt?

ELLER så koser du deg rett og slett skikkelig. Og når man koser seg, så skjer det et eller annet med produksjonen. Skjer et eller annet med musikk og.

Det er malt i ølet som har en positiv virkning på melkeprodukjon - i tillegg slapper man vl bra av etter å kost seg litt. Cær bare obs på at blir en beruset kan man ødelegge utdrivningsrfeksen på korter sikt - nien ganger permanent. skriver ikke dette for at dere ikke skal unne dere litt, men det er veldig kjedelig om det skjer. Selv om det har gått bra før - bør en tenke på det neste gang en inntar alkohol.Og det er ikke bare stupfyll jeg snakker om da - mange har opplevd dette bare med å bli småbrisne ... så obs obs folknes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...