Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 22. september 2006 #1 Del Skrevet 22. september 2006 Skal på teater i kveld med noen venninner, men hun ene er blitt syk. Nå forsøker vi å finne noen som vil overta billetten, men det er ikke lett på så kort varsel. Dermed førsøker jeg lykken her inne også... Det er altså HAIR vi skal se ved det norske teateret kl 20. Billetten koster kr 320,- La gubben passe gullklompen og bli med da vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 22. september 2006 #2 Del Skrevet 22. september 2006 Takk for tilbudet! Hadde vært veldig koselig, men jeg må dessverre bruke kvelden min på IKEA.... :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 23. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. september 2006 Ikea ja.....der skulle jeg også vært. Vi må kjøpe en bokhylle som V kan ha på rommet sitt. Hun har jo fått så mange bøker allerede og de flyter rundt omkring. Da får mamma noia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå