Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i "trenger sympatihjørnet" i dag.

Tirsdag: 1åringen min klarte å klore meg i øye.

Onsdag: Til legen med øye. En halv cm rift i øye, ble sendt hjem med salve som grumser til øye en stund.Off gørr og det renner.TRE ganger daglig

Torsdag: Hadde time hos legen denne dagen.Grunnet en farget flekk på låret med kul i. Jo da han snittet denne ut.Au au

Fredag: Nå sitter jeg halv veis på siden, med tre sting i låret og det svir...... OG et øye som er gjenklistret av øyekrem og det er så forbanna ømt..."snufs"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, maks uflaks!

Du fortjener sympati og trøst nå :)

Er ikke greit å sitte med så mye på en gang.

*pushe på blifrisk knappen*

Skrevet

Sender over en kjempestor trøsteklem! Hørtes ikke noe særlig ut det der nei! Hadde en slik fæl dag selv på onsdagen da jeg punkterte tre dekk på bilen og kuttet meg i fingen... God bedring!

Skrevet

Off var det du som la ut det innlegget.....mener jeg leste noe om det. Off ja ja noen dager er ment til å ikke skli på perlesnor...

Skrevet

næmmen, det var da en utrolig lite hyggelig uke!! vet ikke helt om jeg skal le eller grine - du høres skikkelig mørbanka ut. hadde jeg vært i nærheten skulle du fått kake og blomst, kanskje noe dekket med basiller siden jeg sitter her og dynker meg selv med selvmedlidenhet over den ene graden jeg har i feber og hodet fullt av snørr :o)

god bedring!!

*avstandsklem*

Skrevet

Sender "god bedre tanke" tilbake. Og takker for gode tanker....ikke lett å være omdynket av "slemme" bakterier.

Off stakars oss...

Skrevet

Uff stakkars! Må le litt også, for en sørgmodig gjeng! Men det går forhåpentligvis snart over!

God bedrings klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...