tigergrrrl Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Dette er skikkelig ille! Jeg har blitt helt avhengig av dette forumet nå. Timene suser av sted, og det jeg skulle gjort forblir ugjort. Må si jeg er glad jeg ikke er student lenger, da kunne jeg sett langt etter gode resultater. Er sykmeldt denne uka, og skal helst gå på tur i skog og mark for å få ryggen min på plass. Hva skjer, jo da, her sitter jeg og suser rundt på BIM. Uff, jeg får koble meg helt av og gjøre de få datatingene jeg må gjøre i dag. Må innrømme at jeg var ganske flink til å suse bort timene da jeg var student også. Å lese hjemme ble fort til vask av bad og kjøkken, fargesortering av håndduker, alfabetisering av cder osv. Nei, jeg jobber nok best på lesesalen eller mitt eget kontor.. Lurer på hvordan dette skal bli når jeg skal ut i permisjon? Da er det vel en side som heter babychat eller noe slikt. Isj og isj.
januarbebbis Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 He-he! Godt å lese at flere er avhengige av denne siden! Jeg har ingen nære venninner som er gravide, og min beste venninne er veeeldig lite interessert i å følge meg opp mht. graviditet og forventninger, så her føler jeg at jeg kan taste litt med andre i samme situasjon og få synspunkter og tanker rundt ting jeg tenker og lurer mye på. Har ikke lyst til å "kaste" meg over venninner som ikke er interessert med gravidesnakk - så da blir det heller til at jeg trekker meg litt unna dem... Noe som egentlig er litt dumt - men hva skal jeg gjøre? Er det ikke vanlig at nære venninner er interessert i hva som skjer i livet ditt - uansett som de ikke er i samme situasjon selv? Jeg hadde i hvert fall forsøkt å VIRKE engasjert - og spurt og gravd litt rundt er slikt tema som er SÅ viktig i en persons liv, uten at det nødvendigvis omhandlet meg selv...