Gå til innhold

hjelp

xxx76

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde SA 22 august.

Fikk eggløsning ca 6 sept...

når kommer tr da?

Skulle vel tro jeg var i gang med vanlig syklus siden eggløsning kom som vanlig..? Hadde regelmessig 28 dagers syklus før SA... skulle jeg ikke fått mensen nå snart da?

(Tok en test til legen i går,bare for sikkerhetsskyld, da jeg måtte få antibiotika pga UI. Den var negativ

Litt forvirra... dette babystyret stjeler mye energi og fokus kjenner jeg nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistet selv i 16 uke 22.august - det er noe dritt!

Min erfaring ( mistet 5 ganger..) er at det varierer veldig fra gang til gang når mensen kommer inn i vanlig rytme igjen. Fikk selv mensen igjen igår.

Vet ikke om dette er noen trøst - håper du kommer igang i vanlig rytme igjen så snart som mulig.

Lykke til:)

.

Skrevet

Hei

ja det er noe dritt!! jEg har mistet to ganger nå, en i april og en gang nå i august. :(

Men nå i dag kom i allefall mensen, så nå er jeg i gang igjen. Det er bare ikke å gi opp!! Det skal jo bli vår tur og!!!!

Lykke til du og evigoptimist:)

Skrevet

Takk for det!

Skal forhåpentligvis snart igang med utredning for habituell abort.Det skal bli godt å få en ordetlig sjekk - og kanskje noen svar på hvorfor det stadig går galt.Må innrømme at jeg tross all elendigheten fortsatt håper på en baby i huset..... som sagt:... evigoptimist....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...