Gå til innhold

Hvem skal føde på Riksen og når???

Moppie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei

Jeg vet ikke hvordan de ligger for jeg syntes de forandrer stilling for hver UL. Men det kan føles ut som hun som ligger på venstre siden sitter i sete..Jeg vil veldig gjerne føde naturlig hvis mulig. Men overlater til legene og vurdere hva som er riktig. Jeg bøyer meg for hva de mener er best for barna og meg..

Lykke til.. Kanskje vi sees.. Begynner og bli ganske sliten, tung og trøtt, men vi venter vi.. he he

Hei. Kanskje vi sees ja. Begynner å bli veldig tung og sliten jeg og...

De ville legge meg inn på mandag som var pga de trodde jeg hadde begynnednde sv.forg. men jeg ville helst hjem så skal tilbake i morgen igjen. Føler at jeg er i de beste hender der oppe s og vol også gjerne føde normalt. Tvilling 1 liggeer i hl så ser bra ut enda. Har ligget sånn i 1 -2 mnd han...;-)

Annonse

Jeg hadde en del sammentrekninger i går, og måtte inn for undersøkelse. Selvfølgelig ga de seg i bilen på vei innover, men ble sittende i to timer og vente på legen som skulle sjekke hjerteslagene. Alt i orden med mor og barn. Den ene sitter og den andre ligger med hodet ned. men ingen har festet seg. De ligger og fighter om plassen der nede. Så vi får se hvem som vinner. Blir spennende for meg også det...He he.. Skal på kontroll kl. 13 i dag så vi får se hva legene sier..

Hold ut du også... Jeg slapper av og nyter å tenke på meg selv, selvom jeg ikke liker å sitte så mye stille. Men med stor kul foran så sier det seg selv at aktivitetsnivå er noe begrensent.. He he

stemmer det..

Satt der sammen med mammaen min. Så gøy. Du da.? Satt du deg lenger inn i gangen?

Skal tilbake på mandag kl 9 og fedag kl 9.Men da har jeg bare time på gangen pga at det var så fult.

Hvordan går det forresten med deg? Har du fått noen beskjed om når du evnt skal settes i gang hvis det ikke skjer noe? Begynner å grue meg jeg nå......Har jo vært gjennom det før men ikke med 2...

Ja det var meg, hadde på meg svart bukse og genser. Så morro..

Fikk snakket med legen ang igangsetting og fikk time til kontroll om to uker. Da skulle de vurdere å sette meg i gang. Men jeg er så fin form og alt er så bra så sånn umiddelbart vil de la meg gå..Vræl...

Jeg begynner også å grue meg veldig. Jeg har ikke født før så jeg aner ikke hva jeg går til. Sambo er kjempespent, nervøs og utålmodig han også. Og hver morgen våkner vi og sier, ja ja da ble det ingen ting i natt heller.. Blir jo bra fokusert på fødsel, da.!! Du kan sende meg en mail på [email protected], så kan vi skravle der..

Hvis du ikke rekker så får du ha lykke lykke til...

Smil fra Trude :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...