Gå til innhold

Oktober: hjeeelp!!


mrs1984

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke jeg, men det virker som fødselen nærmer seg hos deg nå! Mange som får diare og kvalme rett før/eller dager før fødselen!!!

 

Krysser fingrene for at vondtene dine har en hensikt!! :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende at fødselen nærmer seg, men veldig hodepine og dårlig mage kan være et tegn på avangerskapsforgiftning også. Ikke meninga og skremme deg, det er likevel langt fra sikkert at det er derfor, men jeg ville ringt fødeavd i hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Dette kan være tegn på at fødsel er i gang, men også på svangerskapsforgiftning. Siden du er i uke 38 vil jeg ikke tro at en svangerskapsforgiftning er farlig. De vil nok bare eventuelt sette i gang fødselen dersom de mener det er best. Men du bør uansett ta kontakt med lege/sykehus/jordmor for å finne ut av dette allerede i dag. Har du i tillegg hatt høyt blodtrykk/ eggehvite i urin og/eller hevelse i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svarene... har hatt hevelser, myyye vann i kroppen de siste mnd. blodtrykk og urin har vert heilt fint, forrige kontroll var for 2 uker siden. hvis dette varer til i morgen også må jeg nok en tur innom legevakten...

litt spennende om fødselen snart starter... venter veldig nå, leeeei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...