trenger å være anonym nå Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Har vært oppe i mer eller mindre hele natt pga ordentlig vondt i magen. Begynnte i mellomgolvet, før det endte nederst i magen?? Gikk på do i håp om å "få det ut" da Endte med at jeg hang over do skåla og kastet opp ifra kl halv 2 til halv 5 i natt. Bare magesyre. Har ikke vondt nå, men er øm i hele buken. Det jeg lurer på er om noen har noe forslag til hva som er bra å spise nå?? Har fått i meg en ristet loff skive med smør på og et glass saft.
tessa4? Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Huffda,høres ikke godt ut! Det gode gamle trikset med kokt ris med litt krydder på eller bananer hjelper alltid!Og selvfølgelig masse vann! Riktig god bedring Scania :-) Håper alt ordner seg snart...
Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Lurt å spise lettfordøyelig mat, som for eks loff ja! Havregrynssuppe er lettfordøyelig og næringsrikt - samtidig som det har mye væske. Kjempeviktig å erstatte væsketapet etter å ha kasta mye opp. Håper du blir fort frisk, god bedring og lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå