fruktisèn Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 snufs, det var litt tyngre enn jeg hadde trodd at han skulle reise no...men men han måtte jo.... tror dere jeg klarer å "knipe" igjen til han kommer hjem? han skal være vekke 11dager, terminen er på søndag... i går var jeg hos jordmor hun sa jeg fortsatt var umoden men hun sa jeg hadde fått en åpning hun fikk to fingre i åpningen... huff... kommer til å være de tregeste 11 dagene i mitt liv... vil ikke føde før han er hjemme igjen...... men kommer vell til å gjøre det!!?hm...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 huff da.. ikke ofte noen ønsker å gå over, men skjønner deg godt da... håper babyen venter på pappn sin og at de 11 dagene går fort.. hvorfor måtte han reise nå egentlig? lykke til da..
fruktisèn Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 vet egentlig ikke korfor, har i grunnen bare spurt ka som feiler sjefen og om han vet hvilke mnd vi er i osv...igjen og igjen... og ikke tenkt så mye på korfor...hmmm *hihi*
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Knip igjen som best du kan!!! Høres jo helt merkelig ut at sjefen ikke kunne sende noen andre!!! Er han langt unna,dersom noe skjer? Sender deg masse trøsteklemmer, ihvertfall!!
fruktisèn Skrevet 22. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2006 takk:) han er i nordsjøen...
fruktisèn Skrevet 22. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2006 enkelte sjefer er bare slik, har en kollega som fikk i mars og mannen hennes måtte på reise jobb i 5uker,han kom hjem på 9.dagen etter termin.og hadde vell vært hjemme ikke en time en gang så gikk vannet:) i tillegg så fikk han bare være hjemme en uke så var det ut på tur igjen i 5uker(det må heldigvis ikke min:)) han har jobbet på land siden...men det var jo veldig kjedelig for de, men de var heldig med fødselen syns jeg:) så jeg kan jo være like heldig:)
katoes Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Ofte innstiller kroppen seg på at den må vente i sånne tilfeller som hos deg. Kansje den gjør det i ditt tilfelle også.
Gjest Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Hei! Stemmer det- vi har termin på samme dag! Jeg har fått beskjed av JM at jeg er begynt å bli moden, hun fikk også 2 fingre inn, samt at livm.halsen var veldig kort og myk. Slimproppen har også gått... Men om det skjer noe de nærmeste dagene er jo ingen som vet! Kanskje du er heldig, at han rekker hjem igjen. Det er jo mange som går 14 dgr og mer over tiden da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå