Cbabe med lille mannen Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Er litt nervøs nå. Skal påny måling av livmortappen på kk nå kl 13. er så spent på om den har krympet mr og hvor mye? Og va gjør de i så tilfelle? Setter de løkke på blir det sengeleie eller får jeg reise hjem igjen. Klarer nesten ikke å vente........ Er litt i overkant spenendes dette svangerskapet.....
selfangerkjerringa Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Jeg krysser fingre for deg, selv om jeg ærlig talt ikke skjønte bæra av hva det innlegget handlet om....
Cbabe med lille mannen Skrevet 23. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2006 Innlegget var om forkortet livmortapp, noe som gjør at fødselen kan sette igang for tidligt. Var å målte livmortappen i går og det er stabilt. Men må til måling ukentlig, og skal ha veldig lav terskel for å kontakte kk igjen. Har konstante kynnere og "tak" oppi skjeden. Noe som kan føre til for tidlige rier. Er 24 fullgåtte uker på mandag. Var kanskje vanskelig å forstå det forige innlegget, men som sagt så var jeg ganske nervøs. Blir denn kortere så legger de meg inn frem til fødsel. Det er ærligtalt noe jeg ikke ønsker (være borte fra jenten min og sambo så lenge, bare se de en liten stund noen dager i uken) men jeg gjør selvsagt det som er best for lille tarzan i magen Håper det var mer forståeligt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå