Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Er det virkelig sant at 3D koster 500 på majorstuaklinikken. Kosta ikke det 1500 kr før da. Er det noen som har vært der? Hvordan var det? takker for svar.
Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 1500 var prisen for kun kort tid siden. Sier noen 500 tar de nok feil. MEn balderklinikken tar 800. Vet ikke om fler i oslo området, men det gjør sikkert noen andre her?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Jeg stussa på det jeg også at så billig liksom. Jeg skal ringe å høre med dem. Gjett om jeg tar en 3D hvis det virkelig er så billig.
DiddiDaddi Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Majorstuaklinikken har startet med to forskjellige UL. En der en får lege, og både vanlig UL der han ser nøye på foster, og et show med 3D UL til slutt. Denne koster 1500 kr. Også har de startet med en UL, der det bare er 3D show, der de ikke ser etter misdannelser osv. Den koster 500 kr. Får bilder og DVD med derfra også. Har akkurat ringt å forandret min time fra en som koster 1500 kr til en som koster 500 kr, prisen skulle visst gå opp etterhvert, men enn så lenge koster det 500 kr )
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Før dere bestiller time på Majorstueklinikken ville jeg brukt søkemotoren her inne og lest om andres erfaringer. Har hørt myyyye negativt. Alt fra at mødre blir "slått" i magen om barnet sover, til at man må betale på forhånd (og legen bare tar en rask sjekk). Bare et lite tips!
Lilladilla Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Jeg var der for en uke siden. Er kjempefornøyd. Legen fortalte hva han så etter og hva han så. Gutten våres lå også og sov med hele handa foran ansiktet - så legen dytta/vugga i magen så han skulle flytte litt på handa. Var absoulutt ingen hardhenthet -jordmor er da enda mer hardhent på kontroll. Jeg vil heller ikke si at legen tar en rask sjekk. Han brukte like lang tid på sjekken som det ble brukt på den ordinære ul på A-hus. Opplevde heller ikke at det var noe 3D-show i den forstand. Vi fikk se babyen i 3D, men det var undersøkelsen som hadde førsteprioritet. Det stemmer at en betaler på forhånd, men en får da kvittering så jeg ser ikke helt problemet med det. Jeg syns man bør gjøre opp sin egen mening og ikke tro blindt på alt som blir sagt. Det valgte i allefall jeg å gjøre..( hadde også lest mye negativt her, men også flere bekjente som har vært der og som var fornøyde) Og jeg angrer ikke et sekund! Ps. Måtte le litt når jeg var der for kontordama var skikklig rosa. Og da mener jeg rosa. Rommet var rosa, hårbånd, sko og alle klæra var rosa...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Takk for svar jenter. Da har jeg allerede bestilt time og gleder meg enormt. Ha en fin helg. Hovedinnlegger.
Elin -77 Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 var på 3d på stord, og betalte kun kr 50 )
Gjest Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Det er tull at legen slo henne. Har selv vært hos nevnte lege og han rister litt på magen for å få babyen til å bevege seg så bildene blir bra og han får sett det han trenger.(som vi betaler mye penger for å få ham til!) Det var det han gjorde den gangen den gale vordende far angrep ham også. Det er ikke noe værre enn når vi prøver å få liv i barnet for å være sikker på at det lever, men denne fyren som angrep legen skjønte tydeligvis ikke det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå