Gå til innhold

Vekt og uke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 uker og opp 2 kg

Skrevet

uke 23+3 og ned ca 4,5 kg

Skrevet

er forresten 2. gangs og la kun på meg ca 8 kg i forrige svangerskap. Har ingen matlyst og sliter fortsatt med svangerskapskvalme...

Skrevet

hvorfor så opptatt av vekt?

Har ikke vekt i huset, ikke blitt veid på kontroller heller. Var på kontroll senest idag, 24uker, og spurte legen om ikke han ville jeg skulle veie meg. Det var ikke viktig sa han. Kvinners graviditeter er så forskjellige. Det er symfysemålet som betyr noe for hvordan babyen utvikler seg, ikke hvor mye mor legger på seg. Men jeg fikk lov å veie meg likevel, var så nysgjerrig.:-) Har ikke stått på en vekt på over 3 år.

Skrevet

Er 21+1 og lagt på meg 5 kg. Fikk gutt sist, og gikk ikke så mye opp før i slutten. Har sideflesk denne gangen gitt.. Skal ha jente og. Kommer sikkert til å bli stoooor.. Men det gjøkkkke nooo...

Skrevet

15 + 0 og vekten er tilbake på startpunktet.. raste opp 4 og raste dem ned igjen.. hehe.. sist gikk jeg opp 10 totalt, men var som en jo -jo da også.

Skrevet

Er i uke 27 og har vel lagt på meg vel 4 kg. Fikk mage allerede i uke 13:( Med 1 mann kom ikke magen før i uke 25, selv om jeg da hadde lagt på meg 10 kg.

Men kan vel nevnes at jeg var 13 kg lettere da, he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...