Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Har levd uten kvalme noen dager og det skulle liksom være slutten da..! Men neida.. nå er jeg kvalm igjen.. Søren altså..
Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Kanskje du skal prøve sånne ingefærkapsler fra apoteket? Dette hjelper på mange.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 Tror jeg bare skal gå å spy jeg... Flott.. nå kommer jeg aldri til å spise Honni-Korn igjen... uæææ...
Snooopa Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 uffa stakkars deg, føler virklgi med deg altså. Har det på samme måten selv.. Slitsomt men det er på en måte godt å kjenne at det er noe som skjer i kroppen din også ) God bedring , og kose deg med doskåla ;P
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 22. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2006 Hehe takk for det Snooopa. Er nå glad jeg kom til doskåla jeg, ikke alltid jeg rekker det nemlig! Ja, det er jo et bevis på at alt er normalt. Men skulle gjerne unnvært det jeg altså..;-) Nå skal jeg legge meg ned litt tror jeg.. Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå