Gå til innhold

Flere som ikke orker tanken på sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja du e ikkje aleine der... He stort behov for kos og klem, men ikkje akkurat den inni... Men en kan no ha sex uten at den e inni, det kan sikkert være bra nok for mannen det, i vertfall ei god erstatning for ingenting... Litt olje og ei hand, og vips so smile han fra øyre til øyre igjen.. hehe.. No he min kjære vore på sjøen i snart fire veke, so ej he sluppe og tenkt på det, men han kjeme strax heim, e spent på kor lysta vil være... Men å gi manen sympatisex når en egentli ikkje vil e ikkje bra, og helder ikkje godt.. Det kan ødelegge for seinare lyste..Kun sex viss en he lyst... =o)

Du e i vertfall ikkje aleine...

Klem

Annonse

Endelig er sexlysten tilbake!! Er 10+6 og innimellom de verste kvalmetoktene blir det endelig litt kosing. Begynner å føle meg mer attraktiv enn jeg noen gang har følt meg..skikkelig rar følelse.

Bare gled dere jenter,lysten kommer tilbake og da bør herrene være beredte!!;);)

for meg er det motsatt.vil ha sex hele tiden.er9+1 og har ikke vært dårlig en dag enda. er nok heller min samboer som er skeptisk til sex nå, men han følger med enda... har bedre sex nå enn noen gang, så jeg truer med å være gravid hele tiden.

er så trøtt og uopplagt om dagen at når jeg endelig kan legge meg i sengen så er det ikke snakk om annet enn soving. Mannen har prøvd seg etpar ganger om morningen - men med en morgenfrisk liten tulle på 17 mnd bir det likssom aldri mer enn tanken. Men - regner med det blir bedre tiden når formen blir litt mer stabil.

Sex er fy fysj her i gården. Stakkars sambo får knapt en kos. Orker ikke at noen er nær kroppen min nesten. Vi har snakket om det, at det ikke har noe med han og gjøre osv. Han er veldig tålmodig og snill, men jeg syns det er forferdelig selv at jeg må ta meg sammen hver gangen han vil ha en klem. Huff, håper det går over snart.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...