Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Del Skrevet 22. september 2006 skulle hatt mens for to dager siden men har bare spottet bittelitt dagen før jeg skulle ha mens,etter dette ingenting.hadde mens smerter ca en uke før jeg skulle hatt den så jeg skjønte lite da den ikke kom.hadde en SA i mai og har ikke gått på pillen etter det,men mensen har vert ganske så regelmessig,bare litt forskjell i blødningsstyrken.utflod har det vert ganske mye av i det siste,sånn tjukk hvitaktig så jeg lurer rett og slett på om jeg kansje er gravid??noen som har hatt det samme eller noe sånt?har jo veldig lyst til å bli gravid igjen men samtidig er jeg bittelitt redd også.. glemte å skrive at den dagen jeg skulle hatt mens kom det mørkebrun utflod som forsvant like fort som den kom.tyder ikke det på gammelt blod? burde vel egentlig visst alt dette siden jeg har en sønn fra før men det er 5 år siden jeg var gravid sist så jeg har glemt ut en del.. Anonym Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6408581-kansje-gravidnoen-som-har-hatt-det-samme/
Lirum Skrevet 22. september 2006 #2 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er snart havveis i mitt 6. svangerskap. Dette blir mitt 3.barn. Jeg har hatt 3 MA/SA. Jeg har ikke opplevet noen form for blødning eller spotting eller blod-aktig utflod i mine fullførte og vellykkede svangerskap. Jeg har hørt om det, men jeg har ikke møtt noen det gjelder personlig, og jeg har et førstekildeprinsipp! Man skal møte den personen som har erfaringen for at det skal være helt gyldig, det er mange som kjenner en som kjenner en som...osv! Det vil si jer er litt skeptisk til om du kan være gravid når du har hatt litt blødning. Gå til fastlegen om mensen ikke kommer, og ta en test der samtidig som du lufter hva denne spotblødningen kan bety! Jeg ønsker deg lykke til, du skal se du blir gravid og får en sprellende levende liten kropp snart. Dersom det ikke klaffer denne gangen heller, og du misterker det er MA/SA, må du tenke at naturen ordner opp og ikke følger opp svangerskapsanlegg som ikke er friske. Kroppen din er frisk og fin, du har jo båret fram barn og du vil gjøre det gjen! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6408581-kansje-gravidnoen-som-har-hatt-det-samme/#findComment-6410412
eskilsmamma Skrevet 30. oktober 2006 #3 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei! Tror du kan se bort fra det andre svaret... Ja, jeg hadde en liten blødning ved mitt første svangerskap! !!!!Det er helt normalt å få en liten blødning den dagen*/de dagene man skulle hatt mensen! Jeg har lest (skrevet av jordmor) at det ikke er noe som heter "festeblødning" fordi denne blødningen kommer etter at befruktningen har skjedd! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6408581-kansje-gravidnoen-som-har-hatt-det-samme/#findComment-6892572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå