Gå til innhold

35 uker - plutselig sliten og vondter hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35 uker på vei og har plutselig begynt å merke graviditeten for alvor. Blir sliten av den minste ting og hvis jeg tar et par turer i trappa og gjør litt husarbeid blir jeg skikkelig sliten og må sette meg ned. Magen strammer seg mye og om kvelden gjør det ofte skikkelig vondt. Får sånne mens-lignende smerter og innimellom er det akkurat som om noen stikker kniver nederst i magen.

Andre som merker noe til dette?

Har vært i så fin form hele tiden fram til nå at jeg ble litt usikker...

Fortsetter under...

Skrevet

Bikka akkurat 35 uker, og leste på din egen side. Der sto det at stort meir ubehagelig enn dette blir det ikkje. Så det satsar eg på !!!

Skrevet

Det blir gjerne litt tyngre utover nå. Jeg er i uke 38 og er rimelig sliten på grunn av mangel på søvn, aktiv baby ( liker å sparke i ribbeina) og masse vann i kroppen. I tillegg har jeg lagt på meg tjue kilo, så jeg orker ikke de store fysiske utskeielsene lenger. Stell pent med deg selv og slapp av når du kan. Det er ingen skam i å ligge på sofaen med litt bamsemums og et teppe over beina. Tror at de mens-smertene (som jeg også har ) betyr at kroppen modnes og forbereder seg. Ikke lenge igjen nå veit du. :))

Skrevet

åja, jeg er vel uke kortere enn deg, men sånn som i dag f.eks er alt supertungt og jeg måtte avlyse en kafetur med en venninne. Har ikke kjangs til å komme ut av døra....

Blæææ....

Skrevet

Hei..

Jeg skjønner godt hva d mener..jeg er også ganske så utslitt om dagen, jeg er i uke 34 og orker ike stort annet enn å slappe av. Alt er et ork liksom. Jeg har ikke lagt på meg mer enn 8 kg, men alikevel er det jo tungt..Nattesøvn, hva er det? det blir man jo ekstremt sliten av, samt jeg mangler mye jern. Så ja jeg gleder meg til å bli ferdig nå!!!!!!!!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...