Gå til innhold

Da er kroppen klar for neste pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanta kom i dag, noe jeg var glad for til en forandring... Hadde SA i august i uke 8, og var spent på om kroppen raskt kom i syklus igjen. Det må jeg jo si at den gjorde, hadde EL for to uker siden og tanta kom i dag.

Føler at jeg har dårlig tid. Har bestemt meg for at dette forsøket gis frist med termin inne utløpet av 2007. Jeg fyller 40 neste år og minstemann blir to om en knapp måned.

Jeg føler meg innimellom veldig kravstor. Jeg har tre flotte unger som krever sitt, og SA og nerver forbundet med IKM påvirker dem også, selvom de ikke vet hva som gjør meg så irritabel og nærtagende. Av hensyn til dem kan det godt hende at jeg burde kaste inn håndkledet og si takk for meg i denne spalten. Men jeg har så fryktelig lyst på et nurk til. En liten bylt som lukter godt og nyfødt som kan komme inn i denne deilige familien min og spre glede og varme følelser...

Sukk........

Jammen er det mange tanker.

I helga skal jeg reise i bryllup med godmannen min, ungene skal være hjemme. Gleder meg til bryllup og fest og høytidelighet.

God helg til alle dere damer som SKAL klare det store snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt at kroppen er klar for ny pp! Har gått raskt for meg også, tror jeg... Har ikke funnet el ennå, men tantebesøket kom ca 4 uker etter ma, så det ser ikke helt galt ut...

Enig med deg i at en kan stille seg spørsmål om hvordan denne prøvingen påvirker resten av familien. Det tapper oss for krefter og gjør oss ganske irritable til tider... Det har vært en ganske dårlig stemning i lito-hjemmet etter siste abort, og jeg måtte legge inn ganske mye innsats for å få snudd det... Nå er vi kommet tilbake til de gode tider, og koser oss masse med el-innsatsen og håper det blir klaff denne mnd.

Skal til gyn neste fredag for å starte utredning. Har "bare" hatt to aborter, men legen syntes det var nok og sendte meg til ny gyn fordi den forrige syntes dette var litt tynt grunnlag å starte utredning på.

Så det lønner seg å ikke gi opp!!

Kos deg i bryllup i helgen!!

Skrevet

Godt å høre fra deg igjen, Pandura - har tenkt på deg og sett etter deg :-) Vi hadde jo (dessverre) SA omtrent samtidig i midten av august. Etter å ha småblødd konstant siden SAen tror jeg faktisk jeg har fått tanta igjen, jeg også. I dag blørjeg akkurrat som en vanlig mens, og jeg merker det også både på humør .-( og på huden min som slår ut med noen herlige kviser etc. Jeg håper inderligt at det er mens, for det er jo et tegn på at kroppen er i "gjenge" igjen etter aborten. Så da er det ny pp som venter for ut og kan vi håpe på et juli-barn? Var på baby-butikk i dag for å kjøpe ny bilstol til 3 åringen, og du verden hvor var det mange nydelige, søte, til-å-spise-opp små babyer! Jeg vil også ha en slik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...