Gå til innhold

Første dag i siste mens 5.juli, Tidlig UL - Når?


lille solstråle

Anbefalte innlegg

Jeg hadde første dag i siste mens 5.juli (Har kun hatt en mens siden forrige svangerskap). Jeg har bestillt tidlig UL torsdag om en uke. Er dette egentlig litt tidlig kanskje? Er ikke helt sikker hvor langt jeg er på veg. Legen mente at terminen min er 19.april, BIM sier 15.april

Men jeg sa til de på Balderklinikken at jeg er i uke 11 (Tenkte da på min uke 11 og babyens uke 9), men jeg burde kanskje sagt at jeg var i uke 9????

 

Forvirret nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg hadde siste mens 5. juli, trodde derfor at min termin var rundt 13. april. Var på tidlig ul for en uke siden, da ble jeg satt tilbake til 18. april. Vi fikk sett mye vi. :o) Hjerte som banket, hode, kropp, to armer og to føtter. Den lille sprella som bare det.

Det jeg vil fram til er at det er sikkert ikke for tidlig med ul nå nei. Du får sikkert sett masse.

 

 

Lykke til på ul da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

Regner med termin rundt 19-21 jeg da.......

Hadde første dag i siste mens 5.februar forrige gang og da fikk jeg termin 21.november - Og jaggu starta fødselen da også :)

 

Lykke til videre du også

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første dag i siste mens var 4 juli og jeg har fått termin 12 apr. Så 13 apr hørtes logisk ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, blir spennenden å se. Skal på UL på torsdag så da veit jeg jo litt mer :)

Hadde ikke gjort noe om jeg hade fått en litt tidligere termin enn først antatt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :o) Hvis du går inn på bim sin terminkalkulator kommer det fram at du har termin rundt den 13. april. Grunnen til at jeg ble flyttet tilbake litt er nok fordi mensen min var ustabil.

 

Jeg hadde gått ut fra at 13. er termin, hvertfall til du har vært på ul. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...