Gå til innhold

Noen som jobber innen bydel og kan svare meg?

Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet i bydel (med barn) siden august 05, men nå i sommer byttet jeg til en barnehagejobb i samme bydelen.

Driver å tenker på dette med hvor lenge man må ha vært i jobben for å få full permisjon med lønn.

For hvis jeg blir gravid nå, har jeg bare jobbet der i 10 mnd når barnet kommer. Tror heller ikke at jeg klarer å jobbe helt ut.

Regner man med hele arbeidstiden i bydelen, eller hvordan er det?

Noen som har erfaring med problemet?

Er utrolig kjedelig hvis vi nå må utsette prøvingen ett par mnd (8pp nå) for å få full støtte. Er jo avhengig av den.

Fortsetter under...

Trodde det jeg og, men så fikk jeg høre at man måtte ha jobbet der et helt år for å få full støtte et helt år.

Blei litt fortvila her.

*håper de regner med de andre årene mine i samme bydel*

Det har ingen ting å si hvor du har jobbet, om det er i en annen del av landet eller i annen bydel, i vikariat eller fast, bare du har hatt inntektsgivende arbeid i 6 av 10 måneder før barnet blir født. Det er trygdekontoret som gir deg permisjonspenger, ikke arbeidsgiver.

Hei :)

Takk for svar.

Jeg forsto det også sånn, men blei litt surrete i toppen når man fikk høre annerledes.

Så da er det sånn at så lenge man har hatt inntektsgivende arbeide lenge nok, så er det ikke noe stress.

Får man full utbetaling i 12 mnd da?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...