Gå til innhold

IKKE bry dere om anonym! les dette jenter !:-)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Grunner til at dere bare skal le av anonym som "hater" unge mødre hehe:-)!!

1. Hun er kansje en mann? eller litt av begge deler..:-)

2. Hun/ Han har en tragisk barndom med vold,misbruk etc og er bitter ?

3. Hun/ Han kan ikke få barn men har prøvd i mange år ?

4. Hun / Han har prøvd å adoptert men for ikke gjennomslag p.g.a hennes/hans manglende hjerne kapasitet ?

5. Hun / Han er innlagt på lukket avdeling og har "no life" så derfor sitter personen her og rakker ned på andre som kan få barn. ?

6. Hun / Han er sjalu på alle oss flotte unge mødre som er veldig heldige og går rundt med struttende mager ?

7. Hun / Han er rett og slett bare en tragisk og veldig bitter, bitter , bitter person!

VI skal egentlig bare syns synd på denne personen!:-)

velger og være anonym denne gang, av hensyn til at denne "syke" anonym i mine øyne kan være farlig..og jeg har navn/etternavn på albumet mitt....:-)

pssss: kan vi ikke prøve og holde dette innlegget oppe, og IKKE svare han/ henne om hun slenger dritt.

så ser vi hvor mange som er enig med meg!:-)

Fortsetter under...

Annonse

Vel jeg er kansje ung men anonym er psykisk syk og muligens en mann/gutt som har store problemmer i livet!

når et menneske gidder og skrive 100 innlegg og svare på 100innlegg der hun/han gang på gang kritiserer de "unge" mødrene her inne , ja da er personen enormt syk, og han/hun passe perfekt til innlegget mitt !

hovedinnlegger

Beltedyr har du lest noe av det anonym har skrevet til enkelte her inne? En tin er at noen her kanskje er svært unge til og få barn og umodne, men det er i mine øyne enda værre at en kanskje voksen person driver og hetser disse unge jentene som kanskje har det vanskelig nok fra før!

Jeg har lest noen av innleggene, men svært få.. Spørsmålet er ikke hva som er verst; at en kanskje voksen person hetser unge jenter, eller hvor gammel ei som skal bli mor er.. Men hvis man ikke tåler å møte noen som hetser deg eller som du oppfatter truende har man i utgangspunktet ingenting på internett å gjøre.. Jeg har ikke lest alt denne anonym har skrevet men, skal man respondere til slike personer nytter det ikke å stå frem som en tolvåring å gjøre saken verre for seg selv..

ettie: nå har jeg vært på forumet og lest mer som denne anonym har skrevet, og jeg tok feil/misforstod. Jeg trodde ikke det var så alvorlig og kvalmt. Jeg leste den hvor han/hun lurer på om noen venter barn med innvandrere, også leste jeg et skyllebøtte innlegg som luktet hormoner:) derfor tok jeg lett på det og reagerte på hovedinnlegget_ikke bry dere om....osv, men jeg mener fremdeles at når noen blir anklagd for å være umodne osv, så bør man-hvis man mener det selv, stå frem på en litt mer "moden" måte å svare for seg..hvis ikke blir det bare for dumt..

Mangen av jentene her inne møter ganske stor motstand i hverdagen og ser på dette som en "friplass" der de kan møte likesinnede og få støtte og hjelp i den situasjonen de er i. Når man i utgangspunkte er svært sårbar, kanskje både i en sårbar alder, en sårbar situasjon og har masse hormoner som herjer kan det være lett og bli såret. Da synest jeg at det er greit at man forsvarer seg med nebb og klør og oppfører seg dumt. dette kan være en form for beskyttelse...

Det er også blitt prøvd og svare denne anonyme med saklige innlegg for å få h*n til å skjerpe seg. det har heller ikke nyttet. Da sjønner jeg godt at vi her inne har sunket ned på anonym sitt nivå og hetse tilbake...

Men det beste hadde jo vert og ignorere anonym, det er jo ikke så lett (og ikke så gøy kanskje)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...