Gå til innhold

Hva skal dere bruke barseltiden til ?

Anbefalte innlegg

Noen som har planer om å reiser, studere eller annet ?

Jeg har lyst til å være aktiv iallefall - forrige permisjon satt jeg altfor mye alene og spiste sjokoladekake (bodde på landet en periode - kjente ingen) så denne gangen drømmer jeg om (dersom alt er fint med baby og meg selvsagt) å gå i barselgruppe, på babykino, babysvømming, cafebesøk og ut i marka på de turene som organiseres en gang i uken av turforeningen.

Gleder meg !!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6407697-hva-skal-dere-bruke-barseltiden-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"alle" sier at man ikke rekker "noen ting" !! Så jeg har ikke lagt noen spesielle planer bortsett fra at jeg skal trimme!!! -gå turer og pilates, barselsgruppe og kafebesøk ol. Men viktigst av alt: JEG SKAL KOSE MED BABY`N MIN!! Gleder meg masse!!! :-)

Kos mæ me babisn og frøkna.... håpa at ho ikke bi så sjalu og at vi tre får det fint i lag mens pappaen e på arbeid... vi bor på landet og trur ikke æ kommer tel å fart så mye aleina med ei som spreng tulling og den lille...

Jeg skal jo selvfølgelig ha et veldig snilt og harmonisk barn som sover mye og er blid når h¤n er våken : )

Sånn at mamman kan skrive litt på masteroppgaven og få levert den i mai! Ellers så håper jeg på at det blir en barselgruppe, babykino, babysvømming og annet sosialt samvær med andre som har småtroll! Og masse trilleturer med babyen og den nye fiiine vogna vår : D

Her blir det masse kos med bebisen og turer i skog og mark så mye som mulig :-) Kan ikke vente til bekkenet blir bra igjen, så jeg kan få beveget meg mer.

Jeg trodde jeg skulle gå opp masse etter at jeg ble liggende med dette bekkenet, men jeg har faktisk gått ned 2 kg på 1 1/2 uke. Det har vel ingenting å si det??

Annonse

Vil ikke planlegge for mye. Men har store planer om å dra frem symaskinen litt oftere. Sy litt klær og sånnt.

Håper på barselgruppe på helsestasjonen. Er litt kos med kontakt me dandre med småbarn. Junior er jo 5.5 år snart så det blir stor forskjell.

jeg må gå ned til bryllupet mitt i juni...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - og jeg har allerede ått opp - hold dere FAST - 19KG...2-3mnd igjen uææ ;))

tenkte kanskje melde meg på minibootcamp (aktivpt.no) uten at jeg har sjekket det opp helt enda..og håper ta mor og barn på sats

og vil trille og drikke kaffe og gå på besøk med andre småbarnsmammaer jeg har blitt kjent med! barselgruppe oxo håper jeg på

ellers vil jeg finne ut om jeg har tenkt til å ta noen fag og bygge på utdanningen min...tenke litt på karrieren min rett og slett.. hehe....

Jeg skal male og fikse opp den nye leiligheten som vi venter på at skal bli ferdig nå, og så skal jeg trene litt og komme meg i form. og så vil jeg gå på babysvømming med den lille. Men har ikke tenkt så mye på det enda. må nesten se det litt ann hvordan det går med den lille og meg etter fødselen og hordan økonomien er..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...