nenya Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Hei! Skal kjøpe brukt vogn, valget står mellom en troll duovogn 2004- mod og en brio kombivogn. Noen som har erfaring/tips i forhold til disse to? En venninne vil dessuten selge en simo kombi, litt eldre.. Forvirringen er total!
ronja irene Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 har ei venninne som hadde ei troll vogn. hun var ikke fornøyd. den var veldig spinkel og enkel og hun anbefalte å ikke kjøpe den. brio vogna har jeg ikke kjennskap til, men ser at det er ganske mange som har det.
Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 har ei venninne som hadde troll vogn da vi fikk barn for 5 år siden. vogna hennes datt fra hverandre (ikke bokstavlig, altså) men kalesja ville ikke holde seg oppe, den gikk ut av spora sine, og hjula ble fort vinglete... briovogn har jeg ikke vært borti sjøl, men har hørt at det skal være bra.. håper jeg har hjulpet litt!! klem
bee* Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 har erfart fra veninner at troll vognene er veldig "simple" men gå for den du syns er best å trille og som du liker best av utseende.. Jeg hadde foresten Simo og var kjempe fornøyd med den!
Heffalump mamma Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Jeg hadde troll vogn til nr 1. Det var en drittvogn. Veldig fin å se til men ikke noe mer enn det. Dårlige bremser ol. Jeg solgte den å kjøpte ny til neste baby!
♥sjiga♥ Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 har bare erfaring med simo av disse vognene. brio har jeg hørt er likebra, men personlig liker jeg ikke utseende. mitt råd til deg er at du må passe på at den vognen du kjøper når du skal kjøpe brukt er i god stand og ikke har vært brukt til mer enn et barn. jeg ble lurt sist med en vogn som ikke var blitt tatt godt vare på som gikk i stykker. det viste seg i etter kant at eldre søsken adde fått lov å leke og herje med den. så sjekk at alt sitter som det skal og at det ikke r rust. lykke til
nenya Skrevet 22. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2006 Takk for gode råd! Tok turen til venninna mi, med simovogn, bestemte meg for å kjøpe den med en gang! Så har jeg ihvertfall fått ordnet noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå