Jenta78 Skrevet 3. oktober 2006 #76 Skrevet 3. oktober 2006 Kjære hovedinnlegger, for ett teit innlegg, skjønner at du vil være anonym. Jeg er selv 28 år og gravid for 1. gang. Jeg er utrolig glad for at jeg ble gravid nå og ikke som 23 åring. Når man får barn, bli man bundet til hender og føtter, og jeg har, i motsetning til deg, fått oppleve MYE før jeg setter ett barn til verden. Jeg har bodd i utlandet ett år og opplevd andre, spennende kulturer, jeg har en god utdannelse etterfulgt av en god og godt betalt jobb. Jeg har mann og god økonomi, 2 biler, leilighet og masse å tilby ungen. Jeg vil ikke som 50-åring sitte og angre på ting jeg ikke har fått gjort, men det vil nok du.
pastasalat Skrevet 5. oktober 2006 #77 Skrevet 5. oktober 2006 Til alle! Litt voldsomt hovedinnlegg synes jeg.... Er ikke det viktigste at vi får barn når vi føler oss klar? Det aller viktigste er at vi har det bra med oss selv og at vi tar vare på det barnet vi får uansett hvor gamle vi er når vi får det tenker nå jeg. Husk at mange bruker litt tid på å få barn, er faktisk en del som skal klaffe for å bli gravid. Endel har også en spontanabort eller to også. For meg er ikke et barn noen "bestillingsvare", men en fantastisk gave som vi burde være glad for at vi får oppleve:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå