Gå til innhold

Sorry ordet, men HUN ANONYM ER EI J***A F***E

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

fitte ja.. trenger virkelig oppmerksomhet du!! legger jo ut innlegg om deg selv... men er så bra at jeg har fått tak i BIM og fortalt om deg.. så nå skal du virkelig få å bli stengt ute her i fra!

har født for lenge siden jeg.. å jeg er faen meg enn så bra mor!!! Fy faen at det er mulig å vere så flink som meg!! jeg er jo bare 20år. Å du din lille dritt anonym har visst ike liv å må legge ut innlegg om deg selv.. HIHIHI.. må le litt!! Liker å diskutere med deg. For desverre taper du hver gang! vi er jo mange unge mødre her ja!!!

Å du.. prøv å finn noe dritt om meg da =) *venter* Ikke er jeg alenemor å ikke er typen min invandrer?? nOe jeg magler?

Har endel skrivefeil også.. noe anna du vil rakke ned på så jeg kan få meg en god latter??

ler bare jeg tenker på deg.. du har jo store psykiske problemer.. ikke at det er noe galt, men ikke la det gå utover oss PERFEKTE unge mødre!! Faen så dyktige vi er!!!

Å en ting til.. I gammle dager fikk folk barn som 16åringer!

Lykke til dere gravide.. jenta mi er kommt ut! Å dere blir like flinke som alle andre mødre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...