moccern Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 vi er i 2pp , og i går kveld sier han at han synes vi skal vente litt.... og da ble jeg litt deppa : ( så da sa jeg at da må han bruke kondom eller null sex ...men fikk jeg svar fra han på det ...NEI DA ! men etter ti min ville han ha sex.... skjønner ingen ting jeg ... HJELP, har dere noen forklaring ? GOD FREDAG ALLE SAMMEN
moccern Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2006 jeg har jente på 5 år og jeg er 29 år og jeg vil ikke vente lenger hvis jeg skal ha flere barn nå.... å jeg trenger litt trøst nå , snufs
~Maja Mor~ Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 MANNFOLK!!!!!!!!!! Nei, beklager men det finnes ingen god unskyldning for å tulle med sånnt! Så da er dere fremdeles prøvere?
moccern Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2006 tja, er vel det . han vil ikke bruke kondom og null sex fikser ingen av oss , hehe
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Jeg sitter med noe av samme problemet. Tror rett og slett at mannfolka veldig gjerne ønsker seg en liten en til, men de har vel tider hvor de blir usikre. Iallefall samboeren min. Han tenker for mye på ansvaret og alt rundt det. Glemmer litt å se på gleden til tider. Som jeghar skjønt det er det bare en liten periode. Han vil jo fortsette å ha ubeskyttet sex, det gjelder jo også mannen din. Du vil ha barn, han vil det egentlig. Da er det vel bare å kjøre på å se hva som skjer. Han kommer aldri til å bli lei seg eller snu på flisa hvis dere blir gravide Lykke til iallefall. Det går nok bra.
moccern Skrevet 22. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2006 godt å høre at vi flere som har det slik : ) takk for det og lykke til du også!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 smile. Bare hyggelig det. Tror nok det er flere her inne som har det sånn og. Krever bare litt baller å innrømme det. Håper du når målet ditt. Tenker som deg jeg og, har jeg ikke fått nr 2 når jeg nermer med/ går over 30 så tror jeg ikke det blir en til. Strever fortsatt med førstemann, men holder håper oppe. Har 7 år igjen 8pp
moccern Skrevet 22. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2006 mye kan skje på 7 år heldigvis ....jeg derimot ligger dårliger ann , hehe... men ja vi må holde håpet oppe hvis ikke skjer det da ingen ting ; ) ønsker deg virkelig lykke til !
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Tusen takk, og i like måte Godt å ha et sted hvor man kan prates og støtte hverandre. *all skryt til siden og medlemmer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå