Gå til innhold

Da har vi endelig bestemt oss for vogn! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har vi fått bestemt oss for vogn. Jippiii!! Litt av en jungel å finne frem i, men det blir en Emmaljunga Duo Edge Moonlight på oss.

Tung og stor, men robust og fin! Deilig å skulle slippe å gruble på det lengre. Thihi... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også bestemt oss for Emmaljunga, men den som heter sport combi. Det er den vi har likt best av alle vi har sett og prøvd -og det er mange!! Men så er det fargen da, det er vanskelig syns vi, og er visst ikke helt enige heller. Tror kanskje moonlight eller sport carbon. Eller jungle, som min kjære liker best... Så altfor mange valg!!!

Syns den dere har valgt er kjempefin!

Skrevet

Kjempe fin vogn dere har valgt :-) Gratulerer!

Skrevet

Den var kjempe fin! Slik kan jeg også tenke meg! Hva gjorde at dere valgte den? Likte fargen veldig godt.

Skrevet

Var igrunnen pappa'n som syns det var den fineste vogna. Litt redd for at den er ganske tung og stor, men så er det god plass i bagen til snuppa og den er høy og fin å trille for pappa'n også.

Vendbart håndtak, teleskophåndtak, og myggnetting i kalesja er jo pluss, samt store gode lufthjul. Men kanskje mest av alt at vi syns den er så fin!! :o)

Skrevet

Den var kjempefin :) Vi for vår del har kikket endel på Qunniy Comfort 3xl, men den der var jammen noe å tenke på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...