Gå til innhold

Melder overgang til 3.trimester!!

Anbefalte innlegg

Jaha, så var vi her da! Rart hvordan tida bare flyr egentlig. Det virker ikke som påsken og den røde streken på testen er så langt unna, men nå har jeg altså vært gravid et drøyt halvår og skal ta fatt på de siste månedene.

Det må vel være dette som kalles "adventstiden" vår. Det er nå vi skal vente og glede og forberede oss på det som skal skje. Selv om jeg som førstegangsgravid og -fødende kanskje ikke helt vet hva jeg driver med eller hva jeg skal gjøre når babyen kommer. En baby, liksom. Et helt nytt menneske som VI skal ha ansvaret for. Vi gleder oss massevis, selvfølgelig. Men det er nå en gang litt uvirkelig likevel. Kanskje jeg ikke skjønner det før jeg holder babyen inntil meg, og kan se hvem det er, og kanskje ikke da heller.

Akkurat nå synes vi den siste tiden virker veeeldig lang foran oss, men det er vel godt å ha den der og, slik at vi hvertfall kan bruke tiden på å få alt det fysiske og materielle i hus. Gleder meg til å legge alle de små klærne i en egen liten kommode, og ordne til senga som babyen skal sove i.

Det ble litt filosofering på morgenkvisten dette, men jeg ønsker alle trivelige desemberjenter en riktig fin dag!! : )

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6407371-melder-overgang-til-3trimester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ e nu å så nysgjerri på kem som ligg inni magen... akkurat som sist...

Lurt å på kor det bei å få babis... men det va heilt utruli ka naturli alt va når babisn kom.... føltes som æ aldri hadd gjort anna en å ha et lite nurk...

Glæda mæ masse, men e veldi spent på kor frøkna på to tar det å bi storesøster... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...