Gå til innhold

Ehhh... Dere, det er et + på testen min!?!?

Anbefalte innlegg

Fikk ikke kastet testen etter bruk slik man skal, gjemte den bare kjapt unna når eldstemann kom inn på badet og skulle kaste den nå og nå er det en helt tydelig lyseblå strek der slik at det ser ut som er +....! En veldig tynn strek riktignok, men den er blå. Så på den etter 5 min, men... Arg, at jeg ikke kastet den med en gang da! Vet jo at man aldri skal se på det resultatet som kommer etter 10 min. Noen som har opplevd å få en blå strek på CB (vanlig) etter tiden er ute og at det var en feil strek? Har jo testet negativt før og da har det aldri kommet opp en strek i etterkant...

Fortsetter under...

Ja, denne streken har jeg hatt mange ganger...er jo fremdeles ikke gravid...desverre.... mine streker har også hatt farge på seg...

Beklager, men test igjen til uka! Lykke til :-)

ps

jeg kaller denne streken for dustestrek ;-)

Annonse

Da jeg ble gravid med mitt tredje barn, tok jeg en test noen dager før tiden. Den var negativ. Jeg så på den igjen ca en halv time etterpå, og da var det kommet en strek allikevel. Jeg kan ikke huske om det var CB sin test, men jeg var i hvert fall gravid. Så det kan hende det er håp likevel, men jeg er enig med de andre her, test igjen om en dag eller to.

jeg tror du er gravid.....

hi-hi.....

de sier jo at en test ikke blir + hvis du ikke er gravid da!

de reagerer kun på hcg,hm......no dritt dette hvis man ikke kan stole på testene.

de har stemt på meg ikke gravid da var de heeeeeelt hvite og ved gravid var det strek.testet 3dager før ikm da var det så vidt man kunne se en strek(ikke morgen urin),og testet 2dager etter med morgen urin da var streken litt tydligere ikke sånn kjempe rød men sånn at man smiler å ser ok jeg er gravid.... ØNSKER DEG LYKKE TIL!!!!!

klemmer

Takk for det! Leste inne på pernilleinfo sidene og der stod at man skulle se bortifra alle resulatet etter 10 min for som oftest var det ikke noe, MEN noen ganger var det så kjempelite hcg i kroppen at det bare kunne ta litt lenger tid før den slo ut enn ellers, altså mer enn 10 min.... Har virkelig ikke nerver til dette jeg!

Oj sann, dette var spennende! Håper virkelig du er gravid!

Er det på tirsdag du har IKM?? Jeg har tirsdag/onsdag, er super spent....

Hold oss oppdatert om det blir noen flere tester på deg i løpet av helgen!

Annonse

Men det er jo rart at det blir farge på streken da? Trodde det kun kunne bli slik når det var nok hc til det?

Skal uansett ta en ny etterhvert. Og det var jo ikke meningen at dette skaulle skje da, hadde jo planer om å kaste den med en gang, men ville ikke at guttungen skulle se den.

Ja jeg vet det, men tror du ikke at jeg er tom da??? Holder på å gå på veggene her, men er jo bare å smøre seg med tålmodighet og vente... Har en pause nå fra husvask og kakebaking, men etter det skal resten av dagen gå fort. Blir verre å få helgen til å gå. Aner ikke hva jeg skal ta meg til. Får prøve å overtale mannen til en bytur i morgen så brenner i hvertfall lørdagen opp!

Ja men hvis du skal til byn i morgen så kan du kjøpe ny test ;)

da kan du ta den andre og, men tiss i et glass og putt testen oppi der, det gjorde jeg for når jeg tisset på den så fikk den ikke nok urin på seg liksom (skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk det til da, har klart det før hehe)

Er så grådig spent jeg skjønner du :) sikkert mer spent enn du er hahaha er vel ikke det da bare nesten.

Hmmm, ja der har du et poeng, men spørs hva min mann sier til det.. Har sniktestet meg i dag skjønner du, han ville jeg skulle vente (fornuftig som han er), så han tror sikkert vi fortsatt har to tester igjen *kremt, kremt* Dessuten koster de jo endel penger de testene! Pleier forøverig alltid å bruke tisse i glass (plastbeger) metoden, føles mest sikkert slik :-) Men du, er DU spent, du skal jo liksom "se" dette du da!!!! Hehe....

Uff ja disse snusfornuftige mannfolkene, de vet ikke hvordan vi har det de, hadde det vært deres kropp så hadde de testet før tiden de og.

Hehe ja jeg skal jo det og jeg har jo en god følelse på at du blir gravid no men jeg kan jo ta feil jeg som alle andre som spår :)

Er spent på om healinge har virket på deg sånn som på meg vettø ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...