Forskeren Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Leste det her et sted. Er det sant? Hva kan skje, kan egget evt ristes løs? Hadde tenkt å løpe intervall i dag, er ikke det lurt da? Og hva med sex? Har gjort begge deler flere ganger etter EL.....
Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Joda, så klart du kan trene! Men, det er jo gjerne lurt å ta det bitte litt mer med ro enn vanlig (altså ikke gi 110% liksom) og unngå veldig tunge løft og de største hoppene osv. Tror også jeg ville holdt meg unna ting som kampsport og ballsport hvor det er stor risiko for å få en ball i magen.
9nah Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 bare å kjøre på med begge deler. eneste jeg mener å ha lest er at når du ER gravid skal du ikke trene noe hardere enn det kroppen din er vant til. så når man da ikke vet mellom el og ikm er det greit å gjøre 'som før'.
Forskeren Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2006 Takk for det, da gjør jeg "som vanlig". Kjører 2 økter intervall i uka, det er jo relativt hardt, men ingen som slår meg i magen, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå