Gå til innhold

Den evinnelige symptomjakten

Anbefalte innlegg

Dere kjenner vel alle til det, men nå har det begynt til og med før el!!

Har følt meg kvalm et par dager, litt til og fra og jammen hadde ikke magen stoppet helt opp også i dag! Det skjedde rett etter el begge gangene jeg ble gravid tidligere i år, så nå har jeg allerede begynt jakten på gravidetetssymptomer flere dager(?) før el! Dette blir en lang venteperiode frykter jeg...

Blir helt skrullete av dette her, jeg...

Kan vel skjønne at ikke mennene våre helt klarer å engasjere seg så mye som oss, dette er jo litt i overkant..?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6407134-den-evinnelige-symptomjakten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at det er flere av oss. Jeg synes månedene bare flyr avgårde i jakten på symtomer, enten det er el eller graviditetstetstegn. Jeg tenkte akkurat på hvor slitsomt det egentlig er. Synes også det er litt vanskelig å planlegge ting litt frem i tid håper jo hele tiden på at jeg skal være gravid da.

Men en ting vet jeg fra forige gang, når det etter hvert klaffer da glemte jeg fort hvor slitsom prøveperioden var.

Synes vi burde opprette en pris på denne sidene for den mest "skrullete" symptomjegeren jeg. Jeg tror nesten jeg burde nomineres til denne prisen denne pp-en slik jeg styrte på. Jeg synes egentlig det er litt greit å spare mannen min for alt det som foregår i hodet mitt. Stakkars mannen, jeg tror ikke han hadde taklet det rett og slett. Jeg tror vell egentlig at det er helt normalt å bli så skrullete jeg. Vi er jo bare opptatt av å bli gravid. Så enkelt egetlig. Lykke til i jakten litho, vi følger deg gjerne videre vi altså :-)

Hei på deg,litho:))

Jeg skjønner deg godt jeg,syns ikke jeg gjør noe annet enn å kjenne etter hele mnd jeg,he-he..

Men nå er det i hvert fall 14 dager siden jeg hadde EL så jeg har jo selvfølgelig tatt tester allerede jeg:))

Tror selvfølgelig at det har klaffet denne mnd også, så ja en blir jo helt SPRØ av dette her:))

Jeg skal til min nye gynekolog til uka og vil ha litt mer oppfølging angående Pergo også skal jeg be om EL sprøyte så fort som mulig!!!

Ting SKAL skje her ja:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...