Gå til innhold

I natt drømte jeg at baby`n...........

Anbefalte innlegg

..... kunne snakke med en gang hun kom ut... Vi skulle til mormor på besøk og jeg ante ikke hva vi trengte å ha med så baby`n måtte fortelle meg hva hun trengte av utstyr... som bleier, strømpebukse, bodyer osv.... Dessuten syns hun at jeg var skikkelig teit for vi fant bare 1 vante, 1 sokk osv av alt...... hadde masse vanter og sokker men ingenting som hørte sammen og alt var jo så lite!!! :-)

Også var jeg med på "so you think you can dance" i natt, også kranglet jeg med noen folk fordi kjøkkenet vårt var forsinket.... (det er det i virkeligheten også så det opptar meg nok litt....)

Drømmer så mye rart nå for tiden!! :-)

Men søt baby da!! Selv om hun pratet som nyfødt!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6407005-i-natt-dr%C3%B8mte-jeg-at-babyn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, bedre sånne drømmer enn mareritt! Men det var LITT mareritt også... for alle de enslige sokkene var forskjellige LSK sokker!! og jeg er VIF fan!!!!! :-) (gift med en lsk fan men....)

:-)

gule og svarte sokker... uff...

Annonse

Mange rare drømmer ja... Drømmer alt fra 17 kg ved fødsel, prater som en foss når den kommer ut, og avogtil at den har metervis med langthår ....

Med junior drømte jeg i ukevis at jeg fikk kattunger, og at jordmor ble rasende for dyr var da slettes ikke tillat på fødeavdelingen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...