Gå til innhold

Flere her som har silikon?


<3 Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Jeg opererte inn silikon i brystene etter jeg var ferdig med å amme sønnen min! nå er jeg 6 uker på vei og brystene er ikke ømme,det bare stikker i dem innimellom! er det flere her med silikon og i så fall hvordan føles brystene deres etter dere ble gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg opererte mine i mai for to år siden. Etter at jeg ble gravid har jeg vært veldig øm og de har vokst en del. Litt overfølsomme egentlig. Men det som forundrer meg mest er at det ser ut som de har litt ulik fasong...noe de ikke hadde før tror jeg.

Skal du prøve og amme?

Kjenner bare ei som har proteser som har fått barn og hun tok tabletter for og stoppe melke prod. Tror hun ikke ønsket og amme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia dere :))

Jeg opererte mine for 4 år siden, la da inn en del 300 g i hver..

Mine ble forferdelig ømme og voks ganske så mye med engang.

Ang fasongen så kan jeg ikke si så mye, annet at ingen pupper er like, og i og meda t vi har satt inn silikon så er jo de også med på å forme de :)

Jeg har fler venninner som har ammet og de har ikke hatt noen problemer i det hele tatt.

Så jeg tror at du ikke skal bekrymre deg for det ( vi har vel nok å tenke på fortiden :)), og kose deg med svangerskapet slik det er....

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heppalu... Ej fikk silikon for 4år siden, og he vore kjempefornøgd.. Hadde ikkje i meir enn 170ml i kvar, e ei lita jente og det va akkurat passe for at det ikkje skal sjå "silikon" ut...Nesten ingen so veit det, og nesten ngen som ser det.. Ej e no 9+5 uker, og he lenge kjent "spreng" dei e mykje tyngre enn tidligare, og det stikker i dei innimellom.. Er litt ubehageligt/småvondt å gå uten BH, og å sove uten BH, men det he faktisk gått litt over, var verre for noen uker siden.. Er veldig spent på korleis det skal gå med amming, og ikkje minst kordan dei vil sjå ut etter amming.. Men ej skal amme, for det e den beste næring vi kan gi til barne, den beste start på livet.. Kor longt dokke ndre e å vei da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn ca 400ml silicon for litt over 4 år siden. Etter at jeg ble gravid har de vokst helt sinnsykt :-) , traff en kompis av meg her om dagen. Det første han spurte meg var om jeg alltid hadde hatt så svære pupper. Må si at jeg har gått fra C/D-cup til E og den er snart forliten. PS: veier kun 53kilo også, så de er ganske stoore ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+1 på vei.

Har tenkt og amme, men kommer vel ikke til og holde på så lenge vist det er ubehagelig. Har ekstremt følsomme brystvorter etter operasjon...og nå er de enda mer følsomme etter jeg ble gravid. Gjør vondt nå liksom.

Er også veldig spent på hordan de blir etterpå. De er veldig tunge nå liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...