Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #1 Del Skrevet 22. september 2006 synes hun er skikkelig barnslig sånn hun holder på her inne,mange går opp i svangerskapet og det er ikke pga godteri.Jeg gikk opp 25 kg jeg m 1 mann men hadde masse vann i kroppen.Jeg gikk på vann såle,det var ikke behagelig,ble lagt inn m svangerskapforgiftning oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. september 2006 #2 Del Skrevet 22. september 2006 Ikke no å irritere seg over det vel, hun vil bare hisse opp folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #3 Del Skrevet 22. september 2006 Tror ikke hun er gravid en gang. Kanskje er hun smellfeit selv. Men har en mistanke om at det er noen tenåringsjenter e.l som holder på. Vi må ikke ta oss nær av henne. Hadde hun vært så vellykket som hun påstår så hadde hun ikke holdt på slik. Enten så er det noen som kjeder seg veldig eller er veldig syk. Og det er sannelig en ekstrabelastning til de få kiloene hun har å bære på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå