Gjest Skrevet 22. september 2006 #26 Skrevet 22. september 2006 Entering the Twilight Zone.... Ser jeg er seint ute idag, men det var sååå godt å sove litt på sofaen idag, etter å ha sendt avgårde mann og barn. Er jo aleine hele uka om sånt, men han kom hjem i går, og jeg har fri.... Kurer fortsatt etter en forkjølelse som starta forrige helg. Trodde liksom den ville slippe taket så jeg kunne få masse energi til å virkelig kunne ta storsjau i rydding(jada, her hos oss har vi også mann og barn som tror ting flytter seg selv inn og ut av diverse skap og skuffer, oppvaskmaskin etc...). MEN, neida, Pc`n sto så laglig til da jeg starta her at jeg bare måtte innom en tur. Fikk du handla noe på Barnas Hus i går, da, Ka-Ping? Ble barnevogn på meg, så jeg klør litt i fingrene etter å pakke ut, men...Rydde først!
SpongeBob Skrevet 22. september 2006 Forfatter #27 Skrevet 22. september 2006 Barnevogn? Gratulerer! Å hjelp - må jeg kjøpe ny vogn? Har en liten snusk som er ca 2 år og tre mnd når nestemann forhåpentligvis gjør sin ankomst, må jeg investere i sånt tvillingvogn-slagskip nå? Dere med flere barn - gode råd? Søsken"brett" til å stå på, fungerer de?
Gjest Skrevet 22. september 2006 #28 Skrevet 22. september 2006 Takk, takk!;- Solgte vogna jeg hadde til førstemann da han var 1, og kjøpte sportsvogn, så jeg har den enda, men guttungen slutta å sove på dagtid da han var 2 år og 3 mnd, så vi har knapt nok brukt den etter det.(Sov kun ute) Han er en racer til å gå langt på tur osv. Vi får se etterhvert hva vi gjør, men han blir jo 3 i oktober, og i desember kommer babyen, for søskenbrett og snø og slaps er vel ikke så kompatibelt.....
SpongeBob Skrevet 22. september 2006 Forfatter #29 Skrevet 22. september 2006 Godt poeng, ser for meg bittesmå hjul på slapseføret her i jan/feb... Dessuten skal jo storeKnøttet være i barnehagen på dagtid mens jeg har permisjon og trilleturer er aktuelle, så det holder vel om jeg finner meg en dypvogn mens lilleKnøttet kan bruke slikt. Hurra, jeg trenger ikke å skaffe meg gigavogn!
Gjest Skrevet 22. september 2006 #30 Skrevet 22. september 2006 Jepp, har tenkt det sånn jeg også. StoreGutten er jo i barnehage på dagtid her også!;-) Nå MÅ jeg rydde. Huff, mye koseligere å være her. Skal faktisk få oss vaskehjelp vi, men jeg er så treg i avtrekkeren med å finne noen... Må vel henge opp en lapp på butikken og ringe litt på annonser osv...
SpongeBob Skrevet 22. september 2006 Forfatter #31 Skrevet 22. september 2006 Sukk, nå som mannen og bikkja er borte det meste av uka (de ukependler) så trenger jeg jo knapt vaskehjelp... Svært begrenset hvor mye storeKnøttet og jeg klarer å skitne det til med full arbeidsuke. Er det rart jeg savner gubben?????
selfangerkjerringa Skrevet 22. september 2006 #32 Skrevet 22. september 2006 Åherregud så deilig det var å ligge en time i badekaret!!! En kjapp tur innom bim nå før jeg tar runde 2 med rydding SpongeBob: takk for drømmekjøkken-tanker Tegningene skal være ferdige imorra, gleder meg til å se hvordan det blir! liten2: kjøpte babycall til mageknøttet, og Mumi-lotto til lillejenta mi. Vogn har jeg ja - simo duo splitter ny, gleder meg til å montere den! Vi skifta også ut babyvogna med sportsvogn, så det er ikke mulighet for arv her i gården. Lillejenta vil være nesten 3 når mageknøttet kommer, og hun går som SpongeBob nevnte om sin LT i barnehage, så behovet for søskenvogn/søskenbrett er vel ikke det aller største tror jeg. Nå er det ryddetid! Prates
SpongeBob Skrevet 22. september 2006 Forfatter #33 Skrevet 22. september 2006 Så flinke dere er! Har jobbet litt på to prosjekter innimellom her på jobb, men kjenner veldig i hodet at det er fredag i dag. Har hodet fullt av skumbad og planer for middag, er det rart man blir ineffektiv? Mål for kvelden: IKKE sovne på sofaen kl 2030, men ta et langt bad m god bok og fersk juice (rødvin er jo litt ...ut), smøre hele svampen med cocoa butter og trekke tidlig til køys. Noen andre med like kjedelige planer for kvelden?
selfangerkjerringa Skrevet 22. september 2006 #34 Skrevet 22. september 2006 planer for kvelden: middag med mann og barn, tv-kos med nrk (inkluderer både barne-tv og nytt-på-nytt), noe godt til kvelds (jeg stemmer for bruchetta med parmesan!), og til slutt dynegymnastikk med gubben, gjerne etter en "god" film fra xxx-eska.
SpongeBob Skrevet 22. september 2006 Forfatter #35 Skrevet 22. september 2006 Noen gressenker med planer for kvelden som jeg ikke blir grønn av sjalusi over?
vims-74 Skrevet 22. september 2006 #36 Skrevet 22. september 2006 Jeg stempler inn noe sent, men tidsnok til å ønske dere alle en god helg, håper jeg! Har vært på kontroll på sykehuset igjen (er med PregMetstudiet, for de av dere som har hørt om det) -UL, blodprøver, blodprøver, blodprøver og atter blodprøver, skjemaer som skal fylles ut hist og her osv osv Lille bompi gjemte seg i dag også, så vi vet fortsatt ikke hva det blir... bompi var større enn "normalt" så skal til ny UL om 14 dager for å sjekke. En ting er sikkert, jeg går ikke OVER termin iallefall!
SpongeBob Skrevet 22. september 2006 Forfatter #37 Skrevet 22. september 2006 Så spennende disse studiene deres høres ut? Halvannen times utlralyder og ekstra sjekk og vet ikke hva? Får nøyes med Mor&Barn-studiet, jeg, ikke akkurat eksklusivt...
selfangerkjerringa Skrevet 22. september 2006 #38 Skrevet 22. september 2006 Vi krysser fingre for at bompi ikke blir for stor i hvert fall. Og at dere kanskje får se om det er gutt eller jente på ekstra-ul om 2 uker! Det positive her er at jeg får handla gaver til deg (bompi) i Stavanger i november! hehe
SpongeBob Skrevet 22. september 2006 Forfatter #39 Skrevet 22. september 2006 Begynner nå her med å ønske god helg til alle. Vet jo av erfaring at jeg sjelden har tid til å slå meg ned foran PCen hjemme i helgene, i tillegg ser det ut til at jeg får mamma på besøk. Gleder meg masse, det er så trivelig å ha mamma-besøk - ikke minst er det flott for storeKnøttet, som _elsker_ "momo" over alt i verden bortsett fra kanskje fisk og krokodiller...
vims-74 Skrevet 22. september 2006 #40 Skrevet 22. september 2006 For stor er vel relativt, men estimert vekt dersom jeg går helt til termin er 4.6 kg.. dette er visstnok i underkant av hva som er gjennomsnitt for " diabetesbarn". Trøster meg med at det er hodeomkretsen som teller, og da spiller vel en kg neppe den store rollen Vi får høre hva de sier om 14 dager, blir bompi for stor kom de til å sette meg i gang, evt keisersnitt, så de følger nå med iallefall! Spørsmålet er jo om hva vi gjør med alle klærne i str 50, kanskje vi likegjerne kan gå rett på noen-og-seksti, haha.. Men, er vel mest armlengder og slikt som er forskjellen så tidlig... God helg!
selfangerkjerringa Skrevet 22. september 2006 #41 Skrevet 22. september 2006 Du har helt rett, hvis hodet er lite så gjør det ikke så mye om det er en litt lubben unge som skal presses ut Uansett godt å høre at du/dere blir godt passet på! Vel - du burde hørt på meg ang. størrelse.... er ikke så ofte en får bruk for 50 nå lenger uansett. hehe Får se da, om jeg må kjøpe 62 til knøttet ditt kanskje når jeg er i Stavanger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå