Gå til innhold

rar lukt!!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

utfloden min har hatt en rar lukt etter at jeg ble gravid. er nå i 9 uke å var hos lege i går å da hadde je glitt gul utflod... legen spurte meg da om jeg hadde hatt en rar lukt. jeg sa ja, men hna svarte meg liksom ikke på hva det kunne være fordi han sa til sykepleieren som var der at det ikke var grunn til å bekymre seg ennå???? ble litt redd jeg...er det noen som vet noe om dette??

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

nå vet jeg jo ikke så mye mer enn "rar lukt" men kan være at ph verdien ikke er helt som den skal.. eller at du har fått soppinfeksjon.. noe som er veldig vanlig under graviditet.. utfloden forandres seg også under en graviditet så kan være at det også er helt normalt for deg dette.. men veldig rart gjort av legen synest nå jeg.. tror det han sa til helsesøster kansje ikke hadde så mye med deg personlig å gjøre men mer generelt i faget..... siden han ikke pratet med deg om dette... men uansett så er det kansje greit å spørre ham hva i alle dager han mente med det.. og hva han mente med å ikke bekymre seg ennå??!!

forstår det må være frustrerende å høre dette under en undersøkelse men tror ikke du skal bekymre deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...