Gå til innhold

Noen som er mer gæærn enn meg...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM uke 42. er i 2.pp. denne gangen skal jeg:

- Ta Solvipect (eller hva det heter) når EL nærmer seg.

- Ta Wild Yam etter EL.

- Teste for EL.

- Kun drikke en kopp kaffe om dagen

- Holde meg under 5 alkoholenheter i uken (ikke lett med mange bursdager..)

- Ikke drikke eller røyke mellom EL og IKM.

- Ha sex annenhver dag fra dag 10 til 18 (minst)

- Ligge med pute under rompa etter sex

- Be til Han der oppe om at jeg skal bli gravid

- Prøve å ikke stresse på jobb

- Bare trene moderat mellom EL og IKM

Og jeg er bare i 2. pp..... Huff; hvordan skal jeg bli i de neste pp'ene....

Noen som har noe å tilføye her:-)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Begge tar tilskudd av sink og selen

- Motta Reiki-healing akkurat rundt el (alt hjelper?)

- Endel ting for å prøve ekstra på jente (stilling, tidspunkt, temperatur, forhold i sjeden osv...

+ det meste du nevnte. 3 pp her, men til mitt forsvar så er dette siste også så da føler jeg at det er lov å være litt desperat, hehe...

Skrevet

Hehe, høres ut som du passer bra her inne på Bli Gravid da:o)

Jeg startet med sex annehver dag fra 1pp og begynte med el-tester og pute under rumpa fra 4pp. Så jeg er ganske flink og ikke blitt for panisk faktisk:o) Men så har jeg ikke blitt gravid enda heller da...

Kan trøste deg med at i 3pp var jeg mer rolig og avslappet enn i de to første, så det blir ikke verre enda. Men det varte kun t.o.m. denne pp 6pp, dersom tr kommer og jeg går inn i 7pp på mandag blir jeg nok litt mer desperat igjen. Har hatt mer og mer sex for hver pp da, for jeg leste et sted at teorien med at det er best å ha sex annenhver dag ikke stemmer... Forskning hadde vist at de mest sex hver dag rundt el hadde statistisk større sjanse for å bli gravide enn de med sex annenhver dag. (med mindre det er påvist dårlig sædkvalitet da..)

Så det er bare å kjøre på rundt el, ihvertfall dag 13,14 og 15.

Skrevet

Alva??

Er det din siste pp? Eller siste barn..?

Skrevet

Begge deler for så vidt ;-)

Vi har to barn og tre holder for oss, så er jeg gravid blir det nok siste ja. Er siste pp for denne gang (orker ikke ramse opp grunnene igjen, om du leter litt finner du innlegg hvor jeg har skrevet hvorfor), går det ikke nå, elelr har gått nå, så må vi vente noen år. Så krysser fingrene da!

Skrevet

he he, godt å høre at fler er som meg..

Jeg tar også folat og samboer'n tar kosttilskudd der sink inngår:-)

jeg håper jeg og blir litt mer avbalansert etterhvert hvis dette tar tid. men jeg synes jo det er moro og da.. ikke like moro hvis TR fortsetter å dukke opp hver måned så klart men.

Men Alva; hvorfor er det siste pp nå? Trenger du en pause fra det psykiske?

Skulle gjerne hatt sex hver dag hvis det var opp til meg. Men desverre har jeg 10 ganger mer sexlyst enn kjæresten...Litt 'omvendt problem' enn hva mange andre har. Og så er jeg litt redd for å si at det er viktig pga el og; han er typen som helst ikke vil snakke for mye om babylagingen for da tror han at vi ikke vil få det til..Er jo litt med på den at det sikkert ikke er sånn at dersom du sier 'hei ; jippi; jeg har eggløsning; keen på en runde i høyet?' så bare 'pjooying' det var de magiske ordene for at 'you-know-what' står parat. he he

Skrevet

Okei.. ble bare litt nysgjerrig...

Masse lykke til då ihvertfall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...