Gå til innhold

Noen som har fått tilsendt Reductil...

Anbefalte innlegg

Uten at de ligger i pakka? Jeg fikk tilsendt (fra en amerikansk side) reductil uten at de lå i pakken (jeg fikk i pakke da jeg bestilte på lille pille men denne usa siden var billigere).

De lå i brettet sitt og det var også sendt med instrukser men de lå løst i konvelutten, som sagt.... jeg måtte heller ikke tolle dem på postkontoret slik jeg måtte med de fra lille pille... Men de ser helt like ut...

Hva tror dere? Pakken var forresten sendt fra Hong Kong..

Fortsetter under...

har duseriøst bestilt reductil uten og få en lege til og sjekke deg først???

ER DU GAL???? Er du kalr over hvor mange dødsfall reductil dra med seg??? Det er en grunn til at du skal sjekkes hver 14.dag, i fare for at medisinene dreper deg!

Håper du tenker deg godt om, og tenker på at plutselig kan ungene dine sitte der uten mamman sin....

Og vips, der hjalp det heller ikke med livsforsikring, for dette har du selv lagt opp til, ULOVLIG!

Det er en grunn til at det er så strengt med slike tabeletter....

Hjelpe meg......

Uten at de ligger i pakka? Jeg fikk tilsendt (fra en amerikansk side) reductil uten at de lå i pakken (jeg fikk i pakke da jeg bestilte på lille pille men denne usa siden var billigere).

-----------

...........og du er SIKKER på hva disse pillene faktisk inneholder?

......og du tenker aldri på at ulovlig innførsel av piller kommer inn under narkolovgivninga, og gir deg garantert bot og mest sannsynligvis også (u)betinget fengsel?

......og hva tror du skjer hvis tollvesenet har razziaer med hund og din konvolutt blir tatt ut?

.....men, det er kanskje det du? Havner du i fengsel får du jo både sunn kost og masse mosjon i luftegården.

Er det sånn du prater til barna dine og når du skal få dem til å forstå noe? Eller til andre mennesker? Er det nødvendig å være så spydig?? Du vet faktisk ikke hele historien her.... når man har en spiseforstyrrelse gjør man hva som helst for å gå ned i vekt, men i går kastet jeg faktisk alle tablettene (verdt 2000 kroner) for jeg ikke turde å ta dem. Jeg tok de fra lille pille, men ble svimmel så jeg sluttet, disse fra den amerikanske siden er altså borte... men du skulle kanskje ønske at jeg tok dem du. For jeg er jo helt blåst i huet, i følge deg.

Ikke kom å si at du aldri har gjort noe du kanskje ikke skulle gjort (som å overspise??? er ikke DET farlig??)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...