Forskeren Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Jeg har ikke det for jeg kom meg ikke til apotek i går, og det har ikke åpnet ennå i dag. Så jeg bør vel vente til i morgen for å få morgenurin, uutholdelig venting egentlig (IKM var 20.09 ca). Så for å få tiden til å gå: Mange som har testet i dag?
lal69 Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Hvis du hadde IKM på onsdag, trenger du ikke å vente til i morgen.
Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 *skamfull rekke opp hånden* Altfor tidelig så klart og resultat deretter... IKM er mandag/tirsdag, men tror jeg kan ha hatt en festeblødning på mandags morgen. Er egentlig mer irritert enn skuffet over negativt resultat for å være ærlig, hehe...
Forskeren Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2006 Er ikke 100% sikker på at IKM var akkurat på onsdag. Jeg vil ha et sikkert resultat når jeg først tester..... Det blir vel mer sikkert med morgenurin? Skal på fest i morgen kveld, så jeg lar testresultatet styre utskeielsene, for å si det slik. For er jeg ikke gravid blir jeg jo litt deppa og kan trenge en fest.
Forskeren Skrevet 22. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2006 Ja, det er det som er kjedelig med å teste for tidlig, man er jo egentlig like langt, ikke sant?
Gjest Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Venninna mi testet i dag, men nei... Men hun testet veldig tidlig da, tror hun hadde EL på mandag el noe sånt... Så det kan jo hende likevel JEG derimot trenger ikke teste enda nei. Men med mine to første har jeg fått symptomer allerede 2 uker etter EL/befruktning, og dermed testet, og de har slått ut med en gang begge gangene...
Snupsipus Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Vurderer en test i morgen.... Siden prøvingen egentlig ikke har begynt enda (har ikke gått på prev men "vært forsiktige"), har jeg ikke vært så nøye med å telle dager mellom mens den siste tiden, og glemte selvsagt å notere dato for siste mens. og nå tror jeg det begynner å bli en stund siden sist... litt vimsete.... er småkvalm og vondt i bekken/korsrygg... hm.....
Gjest Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Jepp! Men, det er jo lov å prøve seg da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå