Gå til innhold

Hvor mange har testet i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke det for jeg kom meg ikke til apotek i går, og det har ikke åpnet ennå i dag. Så jeg bør vel vente til i morgen for å få morgenurin, uutholdelig venting egentlig (IKM var 20.09 ca).

Så for å få tiden til å gå: Mange som har testet i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde IKM på onsdag, trenger du ikke å vente til i morgen.

Skrevet

*skamfull rekke opp hånden*

Altfor tidelig så klart og resultat deretter... IKM er mandag/tirsdag, men tror jeg kan ha hatt en festeblødning på mandags morgen. Er egentlig mer irritert enn skuffet over negativt resultat for å være ærlig, hehe...

Skrevet

Er ikke 100% sikker på at IKM var akkurat på onsdag. Jeg vil ha et sikkert resultat når jeg først tester..... Det blir vel mer sikkert med morgenurin? Skal på fest i morgen kveld, så jeg lar testresultatet styre utskeielsene, for å si det slik. For er jeg ikke gravid blir jeg jo litt deppa og kan trenge en fest.

Skrevet

Ja, det er det som er kjedelig med å teste for tidlig, man er jo egentlig like langt, ikke sant?

Skrevet

Venninna mi testet i dag, men nei... Men hun testet veldig tidlig da, tror hun hadde EL på mandag el noe sånt...

Så det kan jo hende likevel :)

JEG derimot trenger ikke teste enda nei. Men med mine to første har jeg fått symptomer allerede 2 uker etter EL/befruktning, og dermed testet, og de har slått ut med en gang begge gangene...

Skrevet

Vurderer en test i morgen.... Siden prøvingen egentlig ikke har begynt enda (har ikke gått på prev men "vært forsiktige"), har jeg ikke vært så nøye med å telle dager mellom mens den siste tiden, og glemte selvsagt å notere dato for siste mens. og nå tror jeg det begynner å bli en stund siden sist... litt vimsete.... er småkvalm og vondt i bekken/korsrygg... hm.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...