Gå til innhold

huff... gruer meg i dag...


<3_2gutterogeijente_<3

Anbefalte innlegg

skal til legen og ta en ny hcg prøve i dag.. Den var fin på onsdag,men er så redd den ikke skal ha økt noe.. Er ikke noe morsomt å gå slik å vente. Men det er vel egentlig bare å håpe på det beste. Håper det går greit iallefall:) Jeg er vel ikke alene om å være redd for en sa eller ma her inne... Ønsker alle dere andre lykke til,og håper vi alle får gå inn i 2.trimester snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff.. det var ikke noe særlig.. det værste er å gå sånn og vente på resultat..:s skjønner det veldig godt, sånn var det i mitt forrige sv.skap.. masse fram og tilbake med hcg... etter den TREDJE hcg-prøven fant de ut at ting så ut til å gå bra..:P jeg er en som produserte hcg seint forrige gang tydeligvis.. var mye styr iallfall...

og ikke spesielt morro..

 

men ønsker deg alt av lykke til i dag... når får du resultatet? får vel ikke det i daG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda,får svar i dag heldigvis så jeg slipper å gå over helgen for å vente... Skal si ifra her inne når jeg får svar jeg:) Dette er min fjerde prøve så da får jeg håpe det går bra:) går det bra med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen plager så langt i dette sv.skapet.. untatt kvalme og at jeg er sliten da..tåler intet av stress for tiden.. noe som jeg er avhengig av for å fungere ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...