Gå til innhold

Värt på legevakten


Heihvordetgår

Anbefalte innlegg

Da jeg begynte å blö i går på jobb, dro vi straks på legevakten pga jeg har mistet 2 ganger tidligere. Hadde/har ingen smerter, men litt blödninger. Fikk beskjed om at det ikke var noen fare for SA da, men skulle ta kontakt hvis jeg begynte å blö igjen eller hadde smerter. Skulle holde meg i ro og ingen sex på 2 uker.

Nå blödde jeg bittelitt igjen i dag morges. Så nå har jeg sendt mail til legen min på Ullevål for å höre hva han har å si. Alt så jo bra ut på ul på mandag, og jeg pustet lettet ut. Skulle aldri ha latt meg selv begynne så vidt å glede meg og planlegge litt. Orker ikke å miste for 3 gang.i löpet av 1 år. Dessuten närmer terminen seg med stormskritt for min förste gutt, som jeg skulle ha fått i midten av oktober.

Huff, bare et lite deppe innlegg fra meg. Håper jeg får svar fra legen min snart. Nå får jeg komme meg på jobb.

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da... Håper at det går bra denne gangen:) Det gjør det nok også skal du se:) Blødninger kan jo også være nornalt:) Vet ikke om det hjelper noe særlig det jeg sier,men ønsker deg iallefall lykke til videre så håper jeg du får slappet av litt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare fortelle en solskinnshistorie fra min søster: hun begynte å blø og ble sååå lei seg. Men hun hadde ingen smerter. Dro til legen og der var det fortsatt liv. Noen dager gikk også begynte hun å blø igjen, dro til ul igjen, og alt så fortsatt bra ut:). Hvis du ikke har smerter så er det stooor sjangs for at dette går bra. Mange som blør litt, særlig i begynnelsen.

Søsteren min er nå høygravid med to stykker og alt ser fortsatt bra ut=)

 

Lykke til, jeg tror dette går bra altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takketakk. Jeg håper også at dette går bra. Men man kan jo bli litt stressa av at det blør. Jeg har sluttet å blø igjen, det var bare de få dråpene i dag morges, og i går. Så jeg krysser fingre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Kjenner meg igjen! Dette er min første gravditet, men begynte å blø forrige helg. Var da 6+1. Var på legevakten søndag, men alt så bra ut. Fikk UL på mandag, vi så liv og fikk bekjed om å leve som vanlig. Blødningene har fortsatt, så er veldig bekymret nå (7+1 idag). Er sykemeldt idag og mandag, skal tilbake til legen mandag for videre vurdering. Har fremdeles vonde bryster og er ofte kvalm. Har du valige symptomer? Håper å få tatt en n y UL i neste uke for å utelukke SA/MA. Men det er tross alt mange som blør litt unders svangerskapet. Vi får krysse fingre og håpe på det beste! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen/har ikke hatt noen symptomer igjennom svangerskapet, men det har jeg heller ikke hatt de 2 andre gangene. Så om det er et godt tegn eller ikke, det vet jeg ikke. Men jeg blør i hvertfall ikke noe mere nå, så det tar jeg som et godt tegn. Skal i hvertfall til jordmor på tirsdag, så da får jeg forhøre meg litt mer med henne da.

Lykke til til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...