Gjest Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 I natt sov jeg elendig og hadde to drømmer om at jeg testet negativt (et underbevist hint muligens? ;-)). Den ene var helt rar, tisset på den der pinnen, men når jeg så på testen så var den nesten som en liten datamaskin hvor det rullet opp masse tekst og så "ikke gravid" innimellom, var skikkelig svær test altså og jeg ble bare såååååå sur. Ikke fordi den var negativ, men fordi det jo ikke var en digital test jeg hadde bestilt og det var jo ikke rart at den var negativ for den trengte jo mer hcg enn vanlige tester.... Hehe... Men, til slutt måtte jeg nå teste på ordentlig også selv om jeg alt var sikker på resultatet, man drømmer ikke om negative tester uten grunn liksom, og det stemte nok det ja. Men, tar det ikke så tungt egentlig, er jo bare 4 dager siden egget evt festet seg om det var det som skjedde og IKM er ikke før mandag/tirsdag, er fortsatt en god sannsynlighet for at eg kan være gravid. Men, nå skal jeg ikke teste før tidligst neste torsdag igjen dersom ikke TR kommer!
~Maja Mor~ Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Hei du... Jeg drømmer bare om positive tester jeg når jeg skal teste ;-) Som du selv konkluderer med så er det tidlig å teste nå. Så da ønsker jeg deg lykke til på mandag . Da tenker jeg at jeg også skal teste. Har IKM onsdag, men ække særlig flink på å vente....hehe Ha en fin dag, denne testen ble tatt for tidlig og du trenger ikke å tro på resultatet :-) Klem
Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Var nettopp derfor jeg ville ta den så tidelig, så viste jeg at den var så tidelig at sjangsene fortsatt kunne være gode ;-) Skal ikke teste på mandag nei, nå venter jeg til slutten av neste uke om ikke TR dukker opp. Den skal komme senest onsdag, absolutt senest, og er den ikke kommet da så vet jeg vel svaret alt... Masse lykke til du da, skal følge med i spenneing!
Gjest Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Andre som har drømt om negative tester da og likevel vært gravid??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå