Gå til innhold

Ble bekymret nå!!!


oss2=3,snart 4

Anbefalte innlegg

I går da jeg var på do, kom det akkurat som en litt rød/blank TYNN strek, så ut som en trå på ca 2 cm, noen som vet hva det kan være???

Er det fare for at jeg er i gang med å miste? eller er det en naturlig forklaring? Jeg har mistet i SA før, og er litt bekymret for å gjøre det igjen!

Jeg har litt menssmerter og stikking i magen, brystene er såre.. skal være 5+2 (tror jeg..)

Håper noen har et svar å komme med.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er igjennom akkurat det samme nå. Dro på legevakten i går for å få sjekket det ut. Der utförte de gynekologisk undersökelse på meg, og jeg fikk til svar at mine slimhinner er veldig tynne akkurat nå pga gravidteten, så det skal ikke så mye til for å få en rift og blödning. Fikk beskjed om å holde meg i ro og ingen sex på 2 uker. Skulle ta kontakt igjen hvos jeg fikk noen smerter eller begynte å blö igjen. I dag morges oppdaget jeg blod igjen, så nå har jeg tatt kontakt med legen min på Ullevål for å höre hva han har å si. Var på ultralyd hos han på mandag, og da så alt normalt ut. Han mente at jeg kanskje hadde en tvilling også, så jeg lurer på om det er kanskje det som skjer. Vi får se.

Uansett, når du har tidligere opplevd en SA, synes jeg at du bör komme deg til legen for å få sjekket dette opp. Uansett utfall, er det utrolig beroligende å höre hva en ekspert sier. Det er ikke sikkert det er noe galt, med tanke på at du ikke har noen smerter, slik som jeg. Menssmerter er helt normalt, hadde det også da jeg var 5+2, har det fortsatt litt, er 10 uker i dag.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere to!

Titter litt innom fra 2 tri jeg. hadde det akkuart som dere i 1 tri. Noen "brune tråder" som jeg sa til samboern. Har mistet selv, så ble selvfølgelig bekymret, men magevondtene da jeg mistet var ganske så annerledes. Etter å hatt dette over noen dager 2 ganger, kom jeg plutselig på at det var nå jeg egentlig skulle hatt mensen. Kanskje det hadde noe med det å gjøre, eller bare at slimhinnene er litt sårbare nå. Uansett, alt har til nå gått fint og jeg er i min 18 uke. Det går nok helt sikkert fint jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen..

Takk for svar.

Tror dette kan minne om en slimhinne, en tråd liknende sak.. Har kun hatt den ene, ikke noe blod og ingen smerter annet en slike mensmurringer som man kaller det.

Så jeg går med godt mot og prøver å ikke tenke så mye på det. Krysser fingrene for at alt går bra.. Ikke noe i veien nå i alle fall!! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...