Gå til innhold

Jeg angrer!!!!!!


meg og min lillle sønn

Anbefalte innlegg

På Jonas.. :(

 

Liker det ikke allikevel. Sitter her og har titalls navn surrende rundt i hodet. Plutselig føltes ikke Jonas bra nok. Vil ha et dobbelt navn!!! Tror jeg.. Eller noe som gjør litt mer ut av seg enn Jonas.. Hjeeelp..

 

Sitter her og tenker.. Nicolai..? Didrik..? Herman Cornelius?

 

Navn jeg troor jeg liker:

Theo/Teo

Vegard

Theodor

Jostein

Andreas

Sander

Elling

Ulrik

Casper

Leander

Sakarias

Johannes

Olaiver

Phillip/ Filip

Fievel

August

Severin

Erlend

Julian

 

Noen som kan hjelpe meg med å sette disse sammen med noe?? Eller nye navn i samme sjanger.. Oæææ.. Liker søte navn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke helt den søt-navn typen, men jeg kan prøve:o)

 

Erlend Andreas

Theo Severin

Filip August

Ulrik Leander

Vegard Johannes

Oliver August

Casper Leander

 

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare litt skryt til HIPPIEPUNKER.

Jeg klarte ikke sette sammen om det hadde stått om livet.. men du fikk alle til å klinge bra til og med. Ja ja. tydelig at jeg ikke bør finne på navn uten hjelp til min egen hvertfall... hehe,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen navn med Jonas:

 

Jonas Leander

Jonas Christoffer

Jonas Nikolai

Jonas Emanuel

 

Andre dobbeltnavn:

 

Theo Johannes

Even Andreas

Sander Olai

Ulrik Johannes

Casper Matteus

Philip Andreas

Erlend Tobias

Leo Sakarias

Julian Christoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi oi jenter :) Dette kunne dere! Nå har jeg sitti i 4-5 mnd å knota med dobbelt navn - så kommer dere her å ramser opp en hel haug jeg overhodet ikke kunne kommet på selv. Veldig fine :)

 

Ulrik Johannes var spesielt pent. Og Andreas Nicolai :) Viste de til sambo, men dessverre så var han heeelt i mot dobbeltnavn. Uff. Liker visst bare Jonas han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hva du mener! Det er vanskelig å velge navn. Vi hadde flere navn som vi hadde bestemt oss for, men så angret jeg etter en stund. Vi var innom Elias, Isak, Daniel, Jørgen,... og ble til t enige om Erlend! Det er vi veldig godt fornøyd med, og jeg ser nå rundt oss at det er et vanlig navn (i den forstand at det ikke blir "mobbenavn"), samtidig er det faktisk ikke så mange som heter det! Jeg er litt motstander av "10-på-topp"navn. Og så er jeg veldig FOR enkle navn, og styrer langt unna mellomnavn....de er bare til bry!

 

Nå er vi på navnejakt igjen (både gutt/jente--vet ikke kjønn), og det er bare enda vanskeligere denne gang!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...