Gå til innhold

Litt frustrasjon over tom postkasse....

Anbefalte innlegg

Jeg var inne til lap forrige tirsdag. Da vi var til forsamtale på Riksen snakket de om at vi kunne komme i gang med første forsøk på ivf i nov/des hvis alt var som det skulle når de hadde tatt lap. (Alt i orden der så vi er uforklarlige barnløse og det blir ivf)

Så nå går vi og venter på brevet fra Riksen med dato for når vi skal komme inn.

Vet det bare er litt over en uke siden selve operasjonen men blir gal hver gang en av oss er i postkassen og det enda ikke er kommet noe brev.

Er egentlig ikke så veldig stresset med å komme i gang med første forsøk men blir gal av å ikke ha en dato å forholde meg til.....

Føler liksom at vi ikke kan planlegge noen ting denne høsten før jeg har denne datoen....

Sukk! Noen som har en ide om hvor lang tid det kan ta før denne gullkonvolutten havner i postkassen ?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6406116-litt-frustrasjon-over-tom-postkasse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, så bra hvis du allereie har fått vite at dere kan komme igang i nov/des. Etter at søknaden vår var sendt tok det to mnd. før vi fikk brev fra St.olavs. Og da hadde eg ringt og purra fire ganger. For ca. 3 veker siden fikk vi brev om at vi står på venteliste. 6-8 mnd venting. Men håper jo at brevet deres dukker opp snart, og dere slipper å vente så lenge som oss. Kanskje andre prosedyrer på riksen.. Lykke til.

Syns du skal mase litt, jeg :o)

Det har jeg god erfaring med.

Dessuten, da jeg gikk og ventet på svar fra St.Olav, så ringte jeg og maste. Det viste seg at søknaden ikke hadde blitt sendt.....

Så om du ringer, får du iallefall vite hvor du ligger an i prosessen :o)

Lykke til.

Klem

Håper du er heldigere enn meg.... Hadde lap. i februar 2005 og fikk første samtale om prøverør på Riksen i august 2005. Fikk ikke tilbud om forsøk før i januar 2006, dvs. nesten et år etter lap!

Synes du skal ringe eller maile Riksen og mase på dem. Lykke til!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...